سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

3D MMO Celtic Heroes v2.66 – بازی نقش آفرینی آنلاین با میلیون ها بازیکن جهانی همراه دیتا + تریلر
آخرین و جدیدترین نسخه بازی همزمان با انتشار تقدیم شما عزیزان
بازی آنلاین و اینترنتی است

3D MMO Celtic Heroes – قهرمانان سلتیک یک بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن و نقش آفرینی از استودیوی One Thumb Mobile Ltd برای اندروید است که به صورت کاملا رایگان عرضه شده و با صدها هزار دریافت از گوگل پلی در صدر برترین بازی های بخش Role Playing قرار دارد و امتیاز 4.3 از 5.0 نشان دهنده ی محبوبیت ان است! این بازی که به صورت اوپن ورلد طراحی شده است شما را به مکان هایی واقعی و بسیار لذت بخش دعوت می کند که می بایستی برای تبدیل شدن به یک قهرمان سلتیک تا می توانید بجنگید و در همه ی مبارزات پیروز شوید! این بازی که به صورت آنلاین می باشد، محیطی را فراهم آورده است که بتوانید با هزاران نفر از دیگر بازیکنان آنلاین از سراسر جهان به مسابقه و رقابت بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. گرافیک اچ دی، صداگذاری عالی و کنترلرهای خوب بازی 3D MMO Celtic Heroes همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی اکشن متفاوت را تجربه کنید! از طرفی ویژگی هایی همچون سفارشی کردن شخصیت و ایجاد دوستی با دیگر بازیکنان، شکست دادن هزاران مورد از دشمنان از جمله ترل و اژدها و … نیز هیجان بازی را دو چندان می کند!

ادامه مطلب

Clash of Clans v9.434.3 – آپـدیـت جدید و بزرگ بازی محبوب “کـلـش آو کـلـنـز” مخصوص آندروید !
آپدیت دوشنبه 27 آذر ماه همزمان با انتشار در گوگل پلی و برای اولین بار در ایران

Clash of Clans – کلش آو کلنز بازی محبوب و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5.0 و بیش از 500 میلیون دانلود از پلی استور (گوگل پلی – مارکت اندروید) از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید. در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعتیادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد!

ادامه مطلب

Raft Survival : Ultimate v3.7.8 + Mod – بازی بقا در اقیانوس مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Raft Survival : Ultimate بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای شبیه سازی و بقا از استودیوی بازیسازی VADE برای تبلت ها و گوشیهای اندروید است که تا به امروز بیش از 50 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Raft Survival : Ultimate خانه ی شما یک اقیانوس بی انتهاست، همسایگان تان کوسه های بی رحم هستند و تنها پناهگاه تان یک قایق است! شما باید در این شرایط سخت زنده بمانید و برای فرار و رهایی از این مکان عذاب اور تلاش کنید! با ابزارهای در دسترس تان یک سلاح بسازید تا بتوانید با ان ها کوسه های خطرناک را از خود دور کنید، با صید ماهی غذای مورد نیازتان را مهیا سازید، با بازارهای در دسترس خانه ای برای خود بسازید و با انجام کارهای دیگر برای بقای خود تلاش کنید! پس از معرفی بازیهای مختلف در سبک بقا این بار نوبت به Raft Survival : Ultimate رسیده است که برای بار دیگر در محیطی هایی جذاب همچون اقیانوس، صخره ها و .. شما را برای ساعت ها به گوشی میخکوب کند! اگر از علاقه مندان به بازیهای بقا هستید به هیچ وجه Raft Survival : Ultimate را از دست ندهید!

ادامه مطلب

Stickman Ghost 2: Star Wars v4.8 + Mod – بازی اکشن کم نظیر مخصوص اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای کاملا آفلاین – عرضه برای اولین بار در ایران

Stickman Ghost 2: Star Wars – آدمک شبح شکل 2: جنگ ستارگان بازی جدید و فوق العاده با طراحی عالی در سبک بازیهای اکشن و آرکید از استودیوی Unimob برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران و همزمان با انتشار ان را حضور شما دوستداران بازیهای جدید معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانطور که شاید از اسم بازی نیز حدس زده باشید، در Stickman Ghost 2: Star Wars شما در نقش آدمک شبح شکلی خواهید بود که در صفحه دو بعدی قرار گرفته و باید ماموریت خاصی را پشت سر بگذارد! این ادمک جذاب به انواع سلاح های مختلف اعم از کلت، شمشیر و .. مجهز است و شما می توانید با کمک سلاح هایش از او دفاع کرده و دشمنان پیش رویش را یکی پس از دیگری نابود کنید و به او کمک کنید تا به خواسته اش برسد! کنترلرهای لمسی و عالی بازی به شما امکان هدایت کارکتر و انجام کارهای دیگر نظیر تیراندازی و .. را می دهد و صداگذاری هیجان اورش حس یک بازی اکشن عالی را به شما القا خواهد نمود! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن هستید به هیچ وجه بازی جذاب و فوق العاده Stickman Ghost 2: Star Wars را از دست ندهید!

ادامه مطلب

PES 2018 PRO EVOLUTION SOCCER v2.1.0 – بازی فوتبال فوق العاده پی اس 2018 اندروید همراه دیتا
نسخه رسمی بازی پی اس 2018 مخصوص اندروید مربوط به 27 آذر برای اولین بار در ایران
پیشنهاد ویژه

PES 2018 PRO EVOLUTION SOCCER نسخه 2018 از بازی خارق العاده و بی نظیر فوتبال پی اس (PES) از استودیوی KONAMI برای دستگاه های اندرویدی است که همین دو دقیقه پیش شاهد منتشر شدن نسخه جدید ان در پلی استور بودیم و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های فوتبالی معرفی کنیم و شما را به وجد بیاوریم! چند سالی بود که کونامی بازی محبوبش را برای اندروید عرضه نمیکرد که این دفعه با دیدن این بازی واقعا به وجد آمدیم و واقعا نمیدانیم در توصیف بازی از چه کلماتی استفاده کنیم!در این بازی شما می توانید تیم مورد علاقه خود از باشگاه های مختلف را انتخاب کنید و تجربه یکی از زیباترین و فوق العاده ترین بازیهای ورزشی فوتبال را در دیوایس اندرویدیتان به ارمغان بیاورید! هم اکنون که چند سالی است فیفا در دستگاه های اندرویدی جولان می دهد نوبت به پی اس رسیده که ببینیم با طراحی و ساخت فوق العاده اش ایا میتواند نظر کاربران را به سمت خودش جلب کند و فیفا را به کلی کنار بزند؟! اگر از علاقه مندان به بازی های ورزشی و خصوصا فوتبال اندروید هستید بدون توجه به توضیحات و سریعا سراغ دانلود بازی PES 2018 PRO EVOLUTION SOCCER بروید چرا که قرار است بهترین بازی فوتبال اندرویدی را تجربه کنید!

ادامه مطلب

Balloon Paradise v3.5.8 + Mod – بازی پازل هیجان انگیز و محبوب اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (سکه نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Balloon Paradise – Free Match 3 Puzzle Game بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای پازل و تطبیق ساز از استودیوی بازی سازی RV AppStudios برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما کاربران عزیز قصد داریم جدیدترین نسخه اش را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم. همانطور که از نام بازی مشخص است، با نصب آن برروی دستگاه اندرویدی تان بهشتی از بادکنک ها را در دستان خود حس خواهید کرد! به دختر بچه دوست داشتنی بازی کمک کنید تا قسمت های از دست رفته و ناپدید شده سرزمین را پیدا بکند و شهر خود را باری دیگر یکپارچه سازد ؛ تنها وظیفه شما رها سازی بالن های هم رنگ به صورت 3 تایی و یا بیشتر می باشد، هم چنین با پیشروی در بازی می توانید از قدرت های ویژه نیز استفاده کنید و امتیاز خود را افزایش دهید! بله.. همانند دیگر بازیهای تطبیق ساز شما باید سه یا بیشتر از بالن ها را کنار هم قرار دهید و ان ها را محو کنید و صدها مرحله ی چالش برانگیز را پشت سر بگذارید! اگر از علاقه مندان به بازیهای پازل باشید بدون شک Balloon Paradise – Free Match 3 Puzzle Game با طراحی خوب، صداگذاری هیجان اور و به طور کلی ساخت رنگارنگ و دلپذیرش نظرتان را جلب خواهد نمود.

ادامه مطلب

Prime Peaks v2.3.4 + Mod – بازی هیجان انگیز و جدید تپه نوردی اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت+آنلاک شده)
تست شده با اجرای افلاین

Prime Peaks بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های ماشین سواری و رسینگ شبیه به بازی معروف Hill Climb Racing برای اندروید است که استودیوی بازیسازی A25 Apps آن را به صورت رایگان در پلی استور عرضه کرده است و تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه ان را حضور شما دوستداران بازی های کم حجم و سرگرم کننده اندرویدی معرفی کنیم!  این بازی بر اساس قوانین فیزیک و نیوتون ساخته شده است و در آن شما می بایستی انواع اتومبیل مختلف را در مسیر هموار و پر پیچ و خمی که در انتظارتان است سالم به مقصد برسانید و در بازی کوچکترین حرکت اضافی متناقض با علم فیزیک باعث واژگون شدن شما خواهد شد! اگر دوست دارید با بیل نیوتن همراه شوید و یک بازی معتادکننده را در دستگاه اندرویدی تان تجربه کنید به شما بازی بسیار زیبای Prime Peaks را پیشنهاد می دهد که شما می توانید با کنترل ماشین سکه های موجود در طول مسیر را جمع آوری کرده و به کمک آن، ماشین خود را ارتقا دهید و هیجان را دو چندان کنید! البته در طول پیش بردن مراحل باید به باک بنزین خود نیز توجه ویژه ای داشته باشید!

ادامه مطلب

METAL SLUG ATTACK v2.19.0 + Mod – بازی محبوب “سرباز کوچک فلزی” اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (AP بی نهایت) به صورت جداگانه
درخواستی کاربران عزیز

METAL SLUG ATTACK به فارسی “حمله سرباز کوچک” در سبک بازی های اکشن و استراتژیک از استودیوی SNK PLAYMORE برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین های دسته بندی Strategy به شمار می رود! در این بازی شما می بایست با کمک کارکترهای مختلف که دارای گرافیکی 2D و بسیار زیبا می باشند، به نبرد با سایر کاراکترها بپردازید و مأموریت های مختلف را پشت سر بگذارید! امکان رقابت با سایر بازیکنان سراسر جهان نیز فراهم شده است که می توانید در نبردهای 4 نفره و در 6 عرشه به طور همزمان و یا غیر همزمان به مبارزه بپردازید که جذابیت آن را دو چندان نموده است! بازی دارای حالت های مختلف با انواع و اقسام ماموریت هاست که عبارتند از نجات زندانیان جنگی، مدرسه نظامی، در جستجوی جنگ و حالت حمله که در حالت آخر بازیکنان باید پایگاه های نظامی که توسط نیروهای پیشرفته دشمن اشغال شده است را آزاد کنند! امکان جمع آوری انواع و اقسام آیتم ها در ماموریت های بازی و استفاده از آن ها برای ارتقا و شخصی سازی واحدهای جنگی در بازی وجود دارد به طوری که شما می توانید با استفاده از این آیتم ها سطح واحدهای جنگی خود را بالاتر ببرید، برخی از مهارت های آنها را فعال کنید و از آنها قدرتمندترین و جذاب ترین واحدهای جنگی را بسازید!

ادامه مطلب

Pixel Gun 3D (Pocket Edition) v13.2.0 + Mod – بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز “تفنگداران پیکسلی” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Pixel Gun 3D (Pocket Edition) از محبوب ترین، سرگرم کننده ترین و متفاوت ترین بازی های اکشن با سبک ماینکرافت از استودیوی RiliSoft برای اندروید است که شاید باور نکنید تا به این لحظه +50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان تنها از Google Play دانلود شده است و از پرطرفدارترین بازیهای دسته بندی Action به شمار می رود و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را سکب کند! داستان بازی از این قرار است که طیف عظیمی از زامبی ها به شهر شما حمله ور شده اند و هم اکنون شما باید با در دست گرفتن سلاح های مختلف به جنگ با ان ها بروید و ان ها را یکی پس از دیگری نابود کنید. این بازی را می توان یکی از زیباترین بازی های FPS اندروید معرفی نمود که امکان بازی به صورت آنلاین و رقابت با دوستانتان از سراسر جهان را برایتان به ارمغان می اورد! انواع سلاح های سرد و گرم در اختیار شما قرار می گیرد تا آدمکهای پیکسلی را نابود کنید و ماموریت ها را با موفقیت پشت سر بگذارید! اگر از علاقه مندان بازی معروف Minecraft هستید تحت هیچ شرایطی Pixel Gun 3D را از دست ندهید ؛ چرا که محو ساخت، طراحی و گیم پلی اعتیاداور آن خواهید شد و نظرتان را جلب خواهد نمود.

ادامه مطلب

Badminton League v2.3.3108 + Mod – بازی محبوب اعتیاداور لیگ بدمینتون اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Badminton League – لیگ بدمینتون بازی جدید، جالب و اعتیاداور در سبک بازیهای ورزشی از استودیوی بازیسازی RedFish Games برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم ان را به همراه مود برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب Badminton League برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، جالب ترین و هیجان انگیزترین بازی بدمینتون که تا به حال دیده اید با امکان رقابت آنلاین را تجربه خواهید کرد! راکت تان را بردارید و چنان آبشاری بزنید که حریف تان نتواند هیچ مقاومتی از خود نشان دهد! ظاهر بدمینتون بازتان را به دلخواه سفارشی سازی کنید و با دوستان تان از طریق اینترنت یا حتی در شبکه رقابت کنید! وقت آن است که تبدیل به ستاره لیگ بدمینتون شوید! بازی جالب Badminton League علاوه بر استقبال بی نظیر توانسته امتیاز فوق العاده 4.8 از 5.0 را بر اساس هزاران رای بدست اورد که خود نشان دهنده محبوبیت ان نزد دانلود کنندگان است! اگر از علاقه مندان به بازیهای ورزشی و خصوصا بدمینتون هستید، بدون شک Badminton League با ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب