سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

Rally Fury Extreme Racing v1.22 + Mod – بازی مسابقات رالی هیجان انگیز اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Rally Fury Extreme Racing بازی جدید، هیجان انگیز و بسیار زیبا با طراحی فوق العاده در سبک بازیهای ماشین سواری و رالی از Refuel Games Pty Ltd برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم در اسرع وقت ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانند دیگر بازیهای ماشین سواری ؛ در بازی Rally Fury Extreme Racing نیز طیف گسترده ای از ماشین های مختلف در اختیار شماست که می توانید از میان ان ها یکی را انتخاب کرده و وارد مسابقات شوید! در مسابقات رالی می توانید با رسیدن به پیچ ها دریفت بزنید و یا در مسیرهای مستقیم با زدن دکمه نیتروژن با قدرتی چند برابر از رقبا پیشی بگیرید! امکان سفارشی سازی ماشین نیز در Rally Fury Extreme Racing فراهم شده است ؛ به طوریکه می توانید رنگ و دیگر قسمت های ماشین را شخصی سازی کنید! با پیروزی در مسابقات ماشین ها را یکی پس از دیگری باز کنید و با ارتقای ان ها قدرتشان را بیشتر کنید و پیروز مسابقات شوید! 4 حالت کنترل به شما امکان هدایت ماشین را می دهد و اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری و رالی باشید بدون شک مجذوب این بازی میشوید!

ادامه مطلب

Minion Shooter : Smash Anarchy v1.0.3 + Mod – بازی اکشن نبرد در سیاره ها اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (سکه و الماس نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Minion Shooter : Smash Anarchy بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن و تیراندازی از استودیوی بازیسازی Creative logics برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Minion Shooter : Smash Anarchy شما در نقش کارکتر اصلی با قرار گرفتن پشت یک توپ میوه انداز از آخرین گیاه قهوه محافظت به عمل می آورید! دشمنان دسته دسته به سمت شما حمله ور میشوند و شما باید با تیراندازی پشت سر هم ان ها را یکی پس از دیگری سرنگون کنید و صدها مرحله ی مختلف را پشت سر بگذارید! توپ میوه انداز شما در وسط صفحه نمایش قرار گرفته و کنترلرهای لمسی به شما امکان تیراندازی آسان را می دهند! علاوه بر دشمنان با قدرت های کم و زیاد، رئیس هایی با قدرت های بسیار زیاد نیز به شما نزدیک میشوند که برای از بین بردن شان باید از انواع بوسترها  و تیرهای مختلف استفاده کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن هستید و به دنبال یک بازی جالب برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید، مطمئنا بازی جدید Minion Shooter : Smash Anarchy نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب

Iron Desert – Fire Storm v5.5 – یک بازی استراتژیک آنلاین جنگ های مدرن اندروید
آپدیت جدید آذر ماه همزمان با انتشار تقدیم شما عزیزان
بازی اینترنتی و آنلاین است

Iron Desert – Fire Storm – صحرای آهنین – طوفان آتش یک بازی استراتژیک آنلاین بسیار زیبا و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی MY.COM برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Iron Desert – Fire Storm یک پایگاه نظامی با انواع توپخانه ها و سلاح های مختلف در اختیارتان قرار میگیرد که می بایستی با کمک ان ها به پایگاه های دیگر کاربران سراسر جهان حمله کنید و ان ها را شکست دهید ؛ البته باید دیوار دفاعی خودتان را نیز قدرتمند سازید و جلوی حملات ان ها بایستید و حملات را یکی پس از دیگری خنثی سازید. اگر به بازی های جنگ مدرن علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین بازی های استراتژی را تجربه کنید به هیچ وجه بازی فوق العاده زیبا و کم حجم Iron Desert را از دست ندهید و مطمئن باشید مجذوب طراحی خاص و گیم پلی اعتیاداورش می شوید و برای روزها و شاید ماه ها به گوشی میخکوب تان می کند!

ادامه مطلب

Hotlap Heroes v1.4 Full – بازی اتومبیلرانی اچ دی و چند نفره اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 3.99 دلار و امتیاز 4.6 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل
تست شده با اجرای 100% بدون مشکل
پیشنهاد ویژه

Hotlap Heroes به فارسی “قهرمانان هاتلپ” را می توان از خاص ترین و منحصر به فرد ترین بازی های ماشین سواری و اتومبیلرانی اندروید دانست که نسخه جدیدش چند ساعت پیش با قیمت 3.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل عرضه شد و باز هم مثل همیشه پس از تست و بررسی های مختلف، تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های ماشین سواری و مولتی پلیر معرفی کنیم و جدیدترین نسخه اش را به همراه دیتا در اختیارتان قرار دهیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب این بازی برروی یک دستگاه می توانید جمع دوستان خود را به چالش بکشانید و تجربه یکی از منحصر به فرد ترین بازی های ماشین سواری را به ارمغان بیاورید! این بازی بدین صورت است که برروی یک دستگاه نصب می شود و سپس با نصب کنترلر برروی دستگاه های دیگر می توانید به کنترل ماشین اختصاصی خود بپردازید و با 8 تن از دوستان به رقابت مشغول شوید! اگر به دنبال یک بازی هستید که بتواند جمع دوستانتان را مفرح تر از قبل گرداند و ساعت ها شما را به گوشی میخکوب کند بدون شک Hotlap Heroes با گرافیک اچ دی و گیم پلی اعتیاداورش گزینه مناسبی برای شما عزیزان می باشد!

ادامه مطلب

Escape Machine City v1.31 + Mod – بازی پازل و فکری فراز از شهر ماشینی اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Escape Machine City – فرار از شهر ماشینی بازی محبوب، سرگرم کننده و اعتیاداور در سبک بازیهای پازل و فکری از استودیوی Snapbreak برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود! حادثه ای ویرانگر در انتظار شهر ماشینی بازی Escape Machine City است، همه فرار کرده اند جز یک نفر، آن یک نفر شما هستید! شهر ماشینی شهری است که شاید تا به حال نظیر آن را ندیده باشید، هیچ کس نمی داند این شهر چگونه سر از یک صخره بلند آن هم در زمینی بایر و متروکه در آورده است! فکر می کنید بتوانید از شهر ماشینی فرار کنید؟! برای فرار از شهر ماشینی باید ده ها پازل و معمای مختلف را حل کنید! ماجراجویی شما در بازی Escape Machine City در مکان های مختلف و متنوع صورت می پذیرد و هدف اصلی فرار از این شهر ماشینی است! اگر از علاقه مندان به بازیهای فکری و پازل اندروید هستید که کمتر از 100 مگابایت حجم داشته باشد و بتواند در محیطی جذاب و منحصر به فرد برای ساعت ها به گوشی میخکوب تان کند بدون شک Escape Machine City با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند!

ادامه مطلب

Stickman Ghost 2: Star Wars v4.7 + Mod – بازی اکشن کم نظیر مخصوص اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای کاملا آفلاین – عرضه برای اولین بار در ایران

Stickman Ghost 2: Star Wars – آدمک شبح شکل 2: جنگ ستارگان بازی جدید و فوق العاده با طراحی عالی در سبک بازیهای اکشن و آرکید از استودیوی Unimob برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران و همزمان با انتشار ان را حضور شما دوستداران بازیهای جدید معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانطور که شاید از اسم بازی نیز حدس زده باشید، در Stickman Ghost 2: Star Wars شما در نقش آدمک شبح شکلی خواهید بود که در صفحه دو بعدی قرار گرفته و باید ماموریت خاصی را پشت سر بگذارد! این ادمک جذاب به انواع سلاح های مختلف اعم از کلت، شمشیر و .. مجهز است و شما می توانید با کمک سلاح هایش از او دفاع کرده و دشمنان پیش رویش را یکی پس از دیگری نابود کنید و به او کمک کنید تا به خواسته اش برسد! کنترلرهای لمسی و عالی بازی به شما امکان هدایت کارکتر و انجام کارهای دیگر نظیر تیراندازی و .. را می دهد و صداگذاری هیجان اورش حس یک بازی اکشن عالی را به شما القا خواهد نمود! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن هستید به هیچ وجه بازی جذاب و فوق العاده Stickman Ghost 2: Star Wars را از دست ندهید!

ادامه مطلب

Space Marshals 2 v1.5.9 + Mod – بازی اکشن فوق العاده مارشال فضایی 2 اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی (کامل) + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Space Marshals 2 نسخه دوم از بازی فوق العاده زیبا و پرمخاطب ماجرایی – اکشن تحت عنوان “مارشال فضایی” از استودیوی Pixelbite برای اندروید است که نسخه جدیدش چند دقیقه پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران آن را حضور شما دوستداران بازیهای خاص و جدید اندرویدی معرفی کنیم! Space Marshals 2 همانند نسخه اولش، ماجراجویی در غرب وحشی را به عمق فضا و دیگر سیارات میکشد، شما نقش یک مختصص در شکار زندانیان فراری را بر عهده دارید که در ماموریت جدید خود برای شکار عده ای زندانیان فراری رهسپار دیگر سیارات شده اید! در طی مراحل برای مبارزه با دشمنان مختلف به سلاح ها و تجهیزات مختلفی دسترسی خواهید داشت، اما در نظر داشته باشید درگیری همیشه بهترین راه شکست دشمن نیست و در برخی از مواقع نیاز است تا از کنار دشمنان خود پنهانی عبور کنید بدون اینکه آنها متوجه حضور شما شوند! ماجراجویی ها و نبردهای شما در انواع مکان های مختلف صورت می گیرد و اگر به دنبال یک بازی اکشن و متفاوت اندرویدی هستید به هیچ وجه بازی Space Marshals را از دست ندهید! نسخه دوم نسب تبه نسخه اول پیشرفت های چشمگیری داشته و بدون شک تجربه یکی از متفاوت ترین بازیهای اکشن اندرویدی را برایتان به ارمغان خواهد اورد که هم اکنون نسخه اول ان در حضور شما کاربران همیشگی معرفی گردیده است.

ادامه مطلب

Bloons TD 5 v3.12 + Mod – بازی فوق العاده زیبا و محبوب “بلونز 5” اندروید + تریلر
نسخه معمولی + مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
بازی آفلاین اجرا می شود

Bloons TD 5 یکی از پرطرفدارترین و هیجان برانگیزترین بازی های برج دفاعی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.5 در پلی استور از بهترین بازی های استراتژی به شمار می رود. در این بازی فوق العاده زیبا که دارای گرافیک اچ دی می باشد، شما باید به بلونز کمک کنید تا از دژها و قلعه های خود دفاع کرده و دشمنان و متجاوزین را از سرزمین خود خارج گرداند. در این بازی شما می بایستی که با ساخت برج های جنگی در جلوی دشمنان خود بایستید و از رسیدن آنها به انتهای مسیر جلوگیری کرده و آنان را نابود سازید. شما همچنین می توانید با به دست آوردن پول سلاح های خود را هر جور که دوست دارید ارتقا دهید و قدرت بیشتری برای نابودسازی دشمنان داشته باشید. بازی فوق دارای نزدیک به 250 مرحله و ماموریت گوناگون می باشد که 10 مورد از آن ها ماموریت های ویژه است و این مراحل پس از بدست آوردن مقداری امتیاز از مراحل عادی باز می شوند و می تواند ساعت ها شما را سرگرم سازد. اگر از علاقه مندان به بازیهای برج دفاعی و استراتژیک اندروید هستید و به دنبال یکی از جالب ترین های این سبک میگردید بدون شک Bloons TD 5 با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظر شما را جلب خواهد نمود و برای ساعت ها به گوشی میخکوب تان می کند.

ادامه مطلب

Idle Miner Tycoon v1.46.1 + Mod – بازی جالب شبیه سازی معدن مخصوص اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده – امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Idle Miner Tycoon – معدن دار بازی محبوب و پرطرفدار در سبک بازیهای شبیه سازی از استودیوی بازی سازی Fluffy Fairy Games برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از ده میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و است و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بایوریم! اگر احساس می کنید از علاقه مندان به بازیهای معدن داری و یا شبیه ساز معدن هستید، همین الان Idle Miner Tycoon را برروی گوشی اندرویدی تان نصب کنید و سپس معدن طلای خود را مکانیزه کنید، درآمدهای خود را مدیریت کنید و تبدیل به یکی از کله گنده های صنعت معدن داری شوید! وقت آن است که امپراطوری طلایی تان را گسترش دهید، پول بیشتری به جیب بزنید و مدیرانی استخدام کنید تا این روند به طور خودکار ادامه پیدا کند! فکر می کنید بتوانید به بزرگترین معدن دار طلا تبدیل شوید؟! یک معدن در دستان شماست و مدیریت همه قسمت های ان نیز بر عهده تان است به طوری که قادرید مدیرانی برای بخش های مختلف ان استخدام کنید و به طور کلی برای سوداوری بیشتزر تلاش به خرج دهید!

ادامه مطلب

CyberSphere Online v1.4.1 + Mod – بازی اکشن نبرد فضایی مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به درخواست شما
امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

CyberSphere Online بازی محبوب و هیجان انگیز در سبک بازیهای اکشن و تفنگی از استودیوی بازیسازی Leonid B برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 50 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود گردیده و توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را کسب کند و ما در تصمیم گرفته ایم ان را برای اولین بار در ایران حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! انسان ها با موجودات بیگانه فضایی و روبات ها وارد جنگ شده اند، نیروهای دشمن در حال پیشروی به سمت پایگاه شما هستند و شما برای دفاع از پایگاه باید از یک واحد جنگی قدرتمند به نام گوی فضایی نهایت استفاده را ببرید و آن را به خوبی مدیریت کنید! البته از سلاح هایی دیگری همچون راکت، سلاح های الکتریکی با انرژی بالا، پهبادهای پشتیبانی، آیتم های استتار کننده و مواد منفجره مختلف نیز علیه دشمن استفاده کنید! امکان بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین فراهم است، امکان بازی آنلاین و متحد شدن با کاربران دیگر در حالت همکاری نیز وجود دارد! بقای تمدن بشری اکنون به شما بستگی دارد، سلاح خود را در دست بگیرید و به نبرد با دشمنان بروید و ان ها را یکی پس از دیگری سرنگون کنید و یکی از مهیج ترین بازیهای اندروید را تجربه کنید!

ادامه مطلب