سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

Bee Brilliant v1.51.3 + Mod – بازی پازلی بسیار زیبا و سرگرم کننده زنبورعسل درخشان با +1000 مرحله
نسخه ی معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه
امتیاز 4.7 از 5.0 و +5 میلیون دانلود

Bee Brilliant – زنبورعسل درخشان بازی بسیار زیبا و چالش برانگیز در سبک بازی های پازل از استودیوی Tactile Entertainment برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه هزاران بار از گوگل پلی دریافت شده است و از برترین بازی ها به شمار می رود. در این بازی وظیفه ی شماست که زنبورهای زندانی شده در تله ی عنکبوت ها را نجات دهید! بله.. شما باید با سرعت عمل بالای خود زنبورها را از تارهای عنکبوت بیرون بکشید، قبل از اینکه عنکبوت ها به زنبورها برسند! همانطور که گفتیم بازی دارای سبک پازلی است، پس در آن برای نجات زنبورها می بایست که 3 یا بیشتر از زنبورهای همرنگ را کنار بکدیگر قرار دهید و اقدام به حذف آن ها نمایید. بازی دارای انیمیشن های دوست داشتنی است و به صورت عالی طراحی شده است و در آن صداگذاری مهیج، گرافیک خوب و کنترلرهای لمسی عالی تجربه بهترین بازی پازل اندرویدی را برایتان به ارمغان خواد آورد! آماده وصل کردن زنبورها به هم، از بین بردن آن ها و یک سرگرمی وزوزی باشید! همین امروز قدم در ماجرای هیجان انگیز این زنبورها بگذارید! اگر از علاقه مندان به بازیهای پازل اندروید هستید بدون شک Bee Brilliant از هم هنظر نظرتان را جلب خواهد نمود.

ادامه مطلب

Son Kale – آخرین قلعه بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژیک و شهرسازی از استودیوی بازیسازی AtomGames برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز ده ها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران آن را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! اگر از علاقه مندان به بازیهای شهرسازی و استراتژیک هستید بدون شک این بازی مخصوص شما طراحی شده است ؛ Son Kale را برروی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید و پس از اجرا و شروع بازی، نشان دهید که یک سازنده بزرگ شهر در Son Kale هستید! امپراطوری خود را بسازید، ساختمان های خود را ارتقا دهید، مسیر خود را انتخاب کنید و منابع خود را به صورت هوشمندانه مدیریت کنید. نیروهای خود را آموزش دهید و یک دیوار دور تا دور شهرتان بکشید تا خودتان را برای یک جنگ بزرگ آماده کنید! در صورت تمایل یک اتحاد تشکیل دهید و دوستان تان را دعوت کنید و یا به اتحاد دیگر دوستان محلق شوید و با قدرتی چند برابر به رقبا حمله کنید! اگر از علاقه مندان و طرفداران بازیهای استراتژیک باشید بدون شک Son Kale نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب

Realm Defense: Hero Legends TD v1.10.2 + Mod – بازی برج دفاعی هیجان انگیز اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک + پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Realm Defense: Hero Legends TD بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژی و دفاع برج از استودیوی Babeltime Inc برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و نسبت به بازیهای مشابه با استفبال عالی روبرو شده است به طوری که تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و بر اساس هزاران رای توانسته امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را کسب کند و می توان گفت از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازیهای برج دفاعی اندروید است! با نصب Realm Defense: Hero Legends TD برروی دستگاه اندرویدی تان ؛ به مکانی جادویی سفر کنید که در آن افراد به دفاع از سرزمین می پردازند و در مقابل دشمنانی حماسی، مبارزه می کنند! در مقابل شوالیه ها به مبارزه بپردازید و همراه با دیگر جنگ جویانی نظیر قهرمانان، ملکه یخی و دیگر دوستان خود متحد شوید به نبرد با دشمن بروید! نیرو های شیطانی با یک دیگر همراه شده اند و حمله می کنند ؛ هیچ کس نمی داند که آن ها از کجا می آیند و چرا چنین کاری را انجام می دهند! با قرار دادن برج های مختلف و نیروهای خاص در مسیر حرکت دشمنان ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و یکی از زیباترین بازیهای استراتژی و دفاع از قلعه را تجربه بکنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژی و دیفاینیز اندروید هستید که علی رغم حجم عالی طراحی اش عالی باشد و ارزش دانلود را نیز داشته باشد Realm Defense: Hero Legends TD را از دست ندهید.

ادامه مطلب

Battle Bay v2.7.17313 + Mod – بازی اکشن جالب و محبوب نبرد خلیج اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (No skill cool down)
بازی آنلاین است

Battle Bay – نبرد خلیج بازی جدید و جالب با طراحی عالی در سبک بازیهای اکشن از استودیوی محبوب Rovio Entertainment برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از پرطرفدارترین بازیهای اکشن به شمار می رود! در این بازی می توانید کشتی خود را از میان گزینه های مختلف انتخاب کنید، به آن اسلحه هایی را اضافه کرده و به دشمنانتان حمله کنید و آن ها را یکی پس از دیگری نابود سازید! می توانید با تشکیل اتحاد، به صورت گروهی به نبرد با کاربران آنلاین سراسر جهان بپردازید و یکی از بهترین و زیباترین بازیهای گروهی اندروید را تجربه نمایید! کشتی های مختلف با سبک های جنگی متفاوت و ویژگی های منحصر به فرد در اختیار شما قرار داده می شود ؛ برای مثال Enforcer نام کشتی ای است که خیلی سخت خراب می شود و درصد آسیب پذیری آن بسیار پایین است چرا که یک تانک مستحکم و قوی نقش مدافع آن را دارد! در این بازی مدل های مختلفی از کشتی ها، محافظ ها، سلاح ها، آیتم ها و امکانات در دسترس است، بازیکنان حتی می توانند در این امکاناتی که در بازی در اختیارشان است، تغییراتی را نیز اعمال نمایند! اگر از علاقه مندان به بازیهای Rovio هستید به هیچ وجه Battle Bay را از دست ندهید!

ادامه مطلب

World of Tanks Blitz v4.5.0.1069 – بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار “نبرد آتشین تانک ها” اندروید – آنلاین
امتیاز 4.3 از 5.0 و بیش از صد میلیون دانلود از گوگل پلی
پیشنهاد ویژه – درخواستی کاربران

World of Tanks Blitz بازی فوق العاده زیبا و خارق العاده نبرد تانک ها از استودیوی بازیسازی Wargaming World برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه +100.000.000 کاربر از سراسر جهان را به سمت خودش کشانده است و اگر بخواهیم یکی از محبوب ترین بازی های آنلاینِ حجیم اندرویدی را نام ببریم، نام زیبای World of Tanks Blitz خواهد درخشید! صد میلیون گیمر، بی خود و بی جهت طرفدار یک بازی خاص نمی شوند! بعضی بازی ها جاذبه عجیبی درون خود دارند که مثل یک سیاهچاله عظیم کیهانی، گیمرها را به سمت خود می کشانند! World of Tanks Blitz بازی اکشن پرطرفداری است که با گرافیک خیره کننده و گیم پلی اعتیادآور خود کاربران زیادی را به سمت خودش کشانده است!  بازی در جنگ جهانی دوم سپری می شود و شما کنترل بیش از 100 تانک مختص به جبهه های متحد و متفق را بر عهده دارید. این تانک ها در چهار کلاس مختلف طبقه بندی می شوند که با بهره گیری از موتور گرافیکی قدرتمند بازی، با نهایت جزئیات طراحی شده اند. World of Tanks یک بازی آنلاین است و در آن می توانید در ده نقشه بزرگ، در قالب تیم های هفت نفره به مبارزه با تیم رقیب بروید. امکان چت درون بازی با سایر افراد هم از امکاناتی است که در World of Tanks مهیا شده؛ قابلیتی که در کمتر بازی موبایلی می یابید. World of Tanks به خاطر گرافیک دقیق و پرجزئیاتش، حجم بالایی از حافظه موبایل شما را به خود اختصاص می دهد. با این حال لذتی که از بازی کردن آن می برید، مطمئنا ارزش دانلود فایل دیتای حجیم آن را دارد.

ادامه مطلب

Into the Dead 2 v1.2.1 + Mods – بازی اکشن و ترسناک به سوی مردگان 2 اندروید همراه دیتا
نسخه اصلی + 2 نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین
پیشنهاد ویژه

Into the Dead 2 – به سوی مردگان 2 نسخه دوم از بازی محبوب و فوق العاده Into the Dead از استودیوی بازی سازی مطرح PIKPOK برای اندروید است که ساعاتی پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن و ترسناک اندروید معرفی کنیم و برای یک بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی نسخه اول که با استقبالی عالی روبرو شده را در این چنین معرفی کرده بودیم : “قضیه ی Into the Dead از این قرار است که در جهانی که اکنون مرده ها در آن تاخت و تاز کرده اند و تمامی انسان ها را به قتل رسانده اند ؛ تنها شما جان سالم به در برده اید و اکنون زنده هستید و زمان آن فرا رسیده است تا علیه زامبی ها اقدام کنید. شما باید سعی کرده تا زامبی ها را از سرزمین خود بیرون رانده و آن ها را برای همیشه ریشه کن کنید. زامبی ها به صورت وحشتناک ، به توده های مردم حمله می کنند و آن ها را مورد تاخت و تاز قرار می دهند. اگر می خواهید که زنده بمانید ، باید زامبی ها را برای همیشه نابود کنید. تعداد زامبی ها روز به روز بیشتر شده و قدرت آن ها هر روز زیادتر می شود و تنها کسی که می تواند جهان را از شر زامبی نجات دهد فقط شما هستید و چشم امید همه به شماست!” اما … در Into the Dead 2 شما سفر آخرالزمانی تان را برای نجات خانواده تا آغاز می کنید، خود را با زرادخانه ای از سلاح ها مجهز کنید و به نبرد با زامبی ها بروید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید!

ادامه مطلب

3The Wolf v1.3.3 + Mod – بازی پرطرفدار شبیه ساز گرگ مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

The Wolf – گــرگ بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای نقش آفرینی و شبیه سازی از استودیوی بازی سازی Swift Apps LTD برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب The Wolf برروی دستگاه اندرویدی تان ؛ قدم در دنیای وحشی گرگ ها بگذارید و مثل یکی از آنها زندگی کنید! به هر جایی از دشت ها و جنگل ها که می خواهید بروید، گرگ هایتان را ارتقا دهید، مهارت های آن ها را افزایش دهید و در نهایت گله ای از گرگ ها داشته باشید که هیچ کس جلودارشان نیست! در بازی The Wolf شما می توانید هم با کاربران دیگر به صورت آنلاین مبارزه کنید و هم با آن ها همراه شوید و با کمک یکدیگر به شکار حیوانات قوی تر از خودتان بروید! شما در این دشت بزرگ تنها نیستید ؛ با گرگ هایی که کاربران دیگری آن ها را کنترل می کنند به صورت آنلاین مبارزه کنید و ثابت کنید که جزء یکی از قوی ترین ها هستید! می خواهید یک گرگ خاکستری باشید یا یک گرگ آسیایی یا یک گرگ سیاه!؟ گرگ مورد علاقه تان را انتخاب کنید و ظاهر او را به هر شکلی که دوست داشتید تغییر دهید و بهتر است بدانید شما حاکم بر سرنوشت خود هستید ولی زندگی شما به عنوان یک گرگ هیچ مسیر خاصی را دنبال نمی کند! در بازی The Wolf درست مثل بازی های نقش محور می توانید هر کدام از قابلیت ها و مهارت های گرگ هایتان را به دلخواه ارتقا دهید. داشتن وحشی ترین گرگ ها هدف نهایی شماست! اگر از دوستداران بازیهای نقش آفرینی و شبیه ساز حیوانات هستید به هیچ وجه The Wolf را از دست ندهید!

ادامه مطلب

Ninja Turtles: Legends v1.11.39 + Mod – بازی اکشن لاک پشت های ننیجا اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (نامحدود بودن همه آیتم های پولی)
بازی اینترنتی و آنلاین است

Ninja Turtles: Legends به فارسی “لاک پشت های نینجا: اسطوره ها” بازی محبوب و هیجان انگیز در سبک بازیهای اکشن از استودیوی Ludia برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی Ninja Turtles: Legends به صورت مقابل توسط سازنده عرضه شده است: “لاک پشت های نینجا در برابر دشمنان شان! آن ها با هر قدمی که بر می دارند نقشه های Kraang Prime را برای تبدیل زمین به “بُعد ایکس” نقش بر آب می کنند! یک فرمانده شیطان صفت مثل Kraang Prime در چنین مواقعی چه اقدامی انجام می دهد؟! معلوم است… نقشه جدیدی می کشد تا ارتشی از ترسناک ترین موجودات عجیب و غریب را برای رسیدن به اهدافش درست کند! او سه نفر از لاک پشت های نینجا را دزدیده تا با استفاده از دی ان ای آن ها به این هدفش برسد! حالا لئوناردو با دوستان و حتی دشمنان خود متحد شده تا قبل از آن که خیلی دیر شود بردارانش را که در بُعد ایکس” گرفتار شده اند نجات دهد! وقت مبارزه و نجات دنیاست!” در بازی Ninja Turtles: Legends وارد جنگ هایی فوق العاده زیبا میشوید، جنگ هایی منحصر به فرد برای نجات برادرانتان! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و نقش افرینی هستید به هیچ وجه Ninja Turtles: Legends را از دست ندهید!

ادامه مطلب

Marvel Puzzle Quest به فارسی (پازل مارول) بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های فکری و پازل محصولی از کمپانی بازی سازی D3Publisher برای سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت کاملا رایگان در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است! در این بازی شما قادر خواهید بود یک تیم بزرگ از بزرگترین قهرمانان و خائنانی فوق العاده از مارول را بسازید و پازل های مختلفی که به شما داده می شود را یکی پس از دیگری حل نمایید. 3 حالت برای بازی و پیش بردن مراحل وجود دارند یکی از آن ها حالت ISO -8 می باشد که در آن جامعه ی قهرمانان تمام تلاششان را می کنند تا برای بهبود اوضاع چاره ای پیدا کنند و به این اوضاع پایان دهند! در بازی Marvel Puzzle Quest: Dark Reign شما به عنوان یک بازیکن می توانید قهرمانان مورد علاقه ی خودتان را بسازید، آن ها را رفته رفته قدرتمندتر سازید و در مقابل دشمنان به مبارزه بپردازید و از قدرت آن ها بهره ببرید ؛ هر یک از این قهرمانان توانایی های خاص خود را دارند و در مراحل مختلف به آن ها نیاز خواهید داشت، پس تمام تلاشتان رابه کار بگیرید تا بتوانید پازل ها را یکی پس از دیگری حل نمایید و قهرمانان جدید را باز کنید.

ادامه مطلب

Pocket Mine 3 v3.7.1 + Mod – بازی جدید و محبوب معدنچی گنج 3 اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Pocket Mine 3 نسخه سوم از بازی محبوب و معروف “معدنچی گنج” در سبک بازیهای آرکید از استودیوی بازی سازی Roofdog Games برای دستگاه های اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار ان را حضور شما دوستداران بازیهای خاص مرفی کنیم و برای ساعت ها  و شاید هم روزها سرگرم تان کنیم! در این نسخه از بازی معندنچی گنج که تحت عنوان “Pocket Mine 3” عرضه شده است، همانند نسخه پیشین شما در نقش یک معدنچی گنج هستید که می بایست بیش از 10 جزیره مختلف را برای جمع آوری طلا، جواهرات و الماس ها حفاری کنید و کارت های گنجانده شده در سطوح را جمع آوری نموده و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید! امکان سفارشی سازی معدنچی نیز در بازی فراهم شده است که می توانید با انواع آیتم های مختلف به سفارشی سازی شخصیت اصلی بازی بپردازید. اگر به بازی های کم حجم اندروید علاقه دارید و دوست دارید یکی از زیباترین بازی های آرکید اندروید را تجربه کنید به هیچ وجه Pocket Mine 3 را از دست ندهید! Pocket Mine 3 با می توان از زیباترین و خاص ترین بازیهای آرکید معرفی شده برای اندروید معرفی کرد!

ادامه مطلب