سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

Art of Conquest (AoC) v1.16.16 – بازی استراتژی محبوب هنر فتح اندروید همراه دیتا + تریلر
یک بازی استراتژیک فوق العاده زیبا با سبک و ساخت منحصر به فرد
درخواستی شما عزیزان

Art of Conquest (AoC) – هنر فتح بازی جدید، فوق العاده زیبا و محبوب در سبک بازیهای استراتژی از استودیوی بازیسازی Lilithgames برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست جمعی از شما عزیزان ی، تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب Art of Conquest (AoC) برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، یک بازی است

ادامه مطلب

Tiny Rails v2.0.3 + Mod – بازی آرکید جالب و محبوب قطارهای کوچک مخصوص اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Tiny Rails – قطارهای کوچک بازی محبوب، آرامش بخش و جالب در سبک بازیهای آرکید از استودیوی بازی سازی Tiny Titan Studios برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم همزمان با انتشار جدیدترین نسخه اش را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی بازی Tiny Rails از این قرار است که پدر شما یک شرکت حمل و نقل ریلی را به عنوان ارث برای شما به جا گذاشته و حالا وظیفه شماست که آن را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید!

ادامه مطلب

Defender III v2.4.3 + Mod – بازی اکشن مدافع سوم مخصوص اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (سکه و الماس نامحدود)
تست شده با اجرای افلاین

Defender III – مدافع 3 بازی جدید، محبوب و هیجان انگیز در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازی سازی DroidHen برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را به همراه مود به درخواست شما عزیزان حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! هیولاها و اژادر قدرتمند بازگشته اند و دشمنان تان نیز قدرتمند تر از همیشه شده اند ؛ آن ها چهار فرمانده دارند که رهبری شان را در هجوم به سرزمین شما بر عهده دارند!

ادامه مطلب

Free Fire – Battlegrounds v1.14.0 + Mod – بازی اکشن بقا در جزیره دور افتاده مخصوص اندروید همراه دیتا
یک بازی فوق العاده زیبا با طراحی و ساخت کم نظیر تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای بدون مشکل
پیشنهاد ویژه

Free Fire – Battlegrounds یکی از زیباترین، محبوب ترین و جالب ترین بازیهای اکشن و بقا از استودیوی بازیسازی 111dots Studio برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده است و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Free Fire – Battlegrounds که به صورت سوم شخص طراحی و ساخته شده است، 30 بازیکن در یک جزیره دور افتاده حضور دارند و در این میان تنها یک برنده وجود خواهد داشت!

ادامه مطلب

Cooking Fever v2.7.0 + Mod – بازی مدیریت رستوران و آشپزی اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (سکه و الماس نامحدود)
درخواستی شما عزیزان

Cooking Fever بازی محبوب، سرگرم کننده و اعتیاداور در سبک بازیهای آشپزی و مدیریت آشپزخانه از استودیوی Nordcurrent برای اندروید است که تا به امروز بیش از صد میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! اگر از علاقه مندان به بازیهای آشپزی هستید مطمئن باشید Cooking Fever مخصوص شما طراحی شده است، در این بازی شما می توانید مهارت های آشپزی خود در پختن غذاهای مختلف از فست فود و غذاهای دریایی گرفته تا غذاهای چینی را به بوته آزمایش بگذارید!

ادامه مطلب

Blackies v2.8.0 + Mod – بازی پازل جالب و محبوب پرش های پیاپی مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Blackies بازی محبوب، اعتیاداور و سرگرم کننده در سبک بازیهای پازل از استودیوی بازیسازی Celtic Spear برای تبلت ها و گوشی های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 500.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست شما تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! Blackies داستان موجوداتی دوست داشتنی و سیاه رنگ را روایت می کند که نیازمند کمک شما برای زندگی هستند، بنابراین باید آستین های خود را بالا زده و با پرش های پیاپی آن ها را به هدفی که دارند نزدیک نمایید!

ادامه مطلب

SimCity BuildIt V1.21.2.71359 + Mods – واقع بینانه ترین بازی شهرسازی اندروید محصولی جدید از کمپانی EA GAMES
یک بازی شهرسازی آنلاین برای رقابت با بازیکنان جهانی – طراحی شده به صورت سه بعدی و 360 درجه!
نسخه معمولی + نسخه مود + مگامود به صورت جداگانه

SimCity BuildIt یک بازی بسیار زیبا با گرافیک اچ دی و طراحی شده به صورت سه بعدی (3D) از استودیوی بازیسازی معروف EA GAMES برای اندروید است که نسخه جدید ان ساعت ها قبل به صورت کاملا رایگان در پلی استور عرضه گردید. در این بازی شما در نقش یک بازیکن باید به ساخت شهر و مدیریت بخش های مختلف ان بپردازید و یکی از بهترین بازی های مدیریت شهر را تجربه نمایید. شما باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید و شهروندان را به هر آنچه که نیاز دارند برسانید! بله شما می توانید انواع ساختمان ها را بسازید و به مدیریت بخش های مختلف شهر بپردازید و با کسب سرمایه هیجان را دو چندان کنید

ادامه مطلب

Real Pool 3D v2.5 – بازی بیلیارد 1.99 دلاری واقعی مخصوص اندروید + تریلر
یک بازی بیلیارد پرفروش و جالب تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای افلاین

Real Pool 3D Full یکی از بهترین، محبوب ترین و جالب ترین بازیهای بیلیارد برای اندروید است که با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 50.000 بار توسط کاربران سراسر جهان خریداری شده و از پرفروش ترینها به شمار می رود! اگر به دنبال بهترین و گرافیکی ترین بازی بیلیارد موجود برای سیستم عامل اندروید هستید قطعا Real Pool 3D از استودیو Eivaa Games برای شما طراحی شده است. این بازی که نسخه ی جدید آن امروز در مارکت اندروید منتشر شده دارای گرافیکی خیره کننده و به صورت سه بعدی است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند!

ادامه مطلب

Rally Fury Extreme Racing v1.31 + Mod – بازی مسابقات رالی هیجان انگیز اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Rally Fury Extreme Racing بازی جدید، هیجان انگیز و بسیار زیبا با طراحی فوق العاده در سبک بازیهای ماشین سواری و رالی از Refuel Games Pty Ltd برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم در اسرع وقت ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانند دیگر بازیهای ماشین سواری ؛ در بازی Rally Fury Extreme Racing نیز طیف گسترده ای از ماشین های مختلف در اختیار شماست که می توانید از میان ان ها یکی را انتخاب کرده و وارد مسابقات شوید

ادامه مطلب

Idle Miner Tycoon v1.54.0 + Mod – بازی جالب شبیه سازی معدن مخصوص اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده – امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Idle Miner Tycoon – معدن دار بازی محبوب و پرطرفدار در سبک بازیهای شبیه سازی از استودیوی بازی سازی Fluffy Fairy Games برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از ده میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و است و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بایوریم! اگر احساس می کنید از علاقه مندان به بازیهای معدن داری و یا شبیه ساز معدن هستید، همین الان Idle Miner Tycoon را برروی گوشی اندرویدی تان نصب کنید

ادامه مطلب