سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

Brutal Street 2 v0.9.43 Full – بازی اکشن و مبارزه ای جالب و محبوب اندروید همراه دیتا
یک بازی مبارزه ای محبوب به درخواست شما عزیزان
تست شده با اجرای کاملا افلاین

Brutal Street 2 – دعواهای کوچه خیابانی 2 بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن و مبارزه ای از استودیوی بازیسازی Black Pearl Games Ltd برای اندروید است که به درخواست شما عزیزان، جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! اگر از علاقه مندان به بازیهای مبارزه ای باشید بدون شک Brutal Street 2 با یک ساخت دو بعدی و طراحی خوب نظرتان را جلب میکند! از هنگ کنگ تا آمریکا، این نبردها هیچ گاه تمامی ندارند! وقت مبارزه است , تمام 8 قهرمان شما گرد هم آمده اند و آماده اند تا به مبارزه بپردازند! در بازی Brutal Street 2 کنترل مبارزها بر عهده شماست و می توانید با حرکت دادن و دستور دادن به ان ها، آن ها را سر وقت دشمنان موجود در پیش رو بفرستید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید! گرافیک زیبا و حرکات کاملا طبیعی کاراکترها،وارد کردن ضربات مختلف به دشمنان و از میان برداشتن آن ها، کنترلرهای آسان برای هدایت شخصیت ها، امکان تشکیل گروهی از قهرمانان و استفاده از ان ها در مبارزات، طراحی عالی سلاح ها، رویارویی با طیف گسترده ای از دشمنان، طراحی و ساخت جالب همانند بازیهای مبارزه ای قدیمی و … از جمله مواردی هستند که باعث میشوند شما با نصب Brutal Street 2 برروی دستگاه اندرویدی تان یک بازی اکشن خاص را تجربه کنید!

ادامه مطلب

The Tiger v1.3.4 + Mod – بازی شبیه ساز زندگی ببر درنده مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده)
تست شده با اجرای بدون مشکل

The Tiger – بــبــر بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای شبیه ساز زندگی حیوانات از استودیوی محبوب Swift Apps LTD برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از صد هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را کسب کند و به درخواست شما تصمیم گرفته ایم ان را به همراه مود برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! به طور کلی The Tiger یک بازی شبیه سازی جالب مخصوص دستگاه های اندروید است که در آن می توانید نقش یک ببر درنده را بازی کنید و درست مثل بازی های نقش محور نیز می توانید ببرتان را ارتقا داده و مهارت هایش را افزایش دهید تا تبدیل به قوی ترین ببر جنگل شود! امکان بازی آنلاین در دو حالت مختلف نیز وجود دارد، یکی حالت مبارزه ای تک به تک و دیگری حالت شکار که در حالت اول با کاربران دیگری از سراسر دنیا می توانید مبارزه کنید و در حالت دوم در کنار هم به شکار بروید و حیوانات قوی تر از خود را نیز شکار کنید! همانطور که گفته شد در بازی The Tiger شما می توانید هم با کاربران دیگر به صورت آنلاین مبارزه کنید و هم در کنار هم به سلطان جنگل تبدیل شوید ؛ انتخاب با شماست! به هر حال یادتان باشد که در جنگل به این وسیعی هیچ گاه تنها نیستید! ببر خود را درست کنید ؛ کدام ببر مورد علاقه شماست؟! ببر آسیایی؟! ببر سفید؟! یا ببر طلایی نایاب!؟ انتخاب شما هر چه که باشد می توانید ظاهر ببرتان را هر طور که خواستید تغییر دهید! همه چیز در این بازی از مدل سه بعدی حیوانات گرفته تا طراحی محیط همه با دقت تمام و با رعایت تمام جزئیات انجام گرفته است ؛ نتیجه گرافیکی فوق العاده است که از همان ابتدا شما را در متن بازی قرار خواهد داد! اگر از علاقه مندان به بازیهای شبیه ساز زندگی واقعی حیوانات هستید بازی The Tiger را امتحان کنید!

ادامه مطلب

QB – a cube’s tale v1.1.0 (Full) – بازی پازل و جالب داستان مکعب مخصوص اندروید
قیمت 2.5 دلار و امتیاز کامل 5 از 5 در گوگل پلی تقدیم شما
تست شده با اجرای کاملا افلاین

QB – a cube’s tale بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای پازل و فکری از استودیوی بازیسازی Stephan Goebel برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 2.5 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی QB – a cube’s tale شما را به دنیایی ایزومتریک می برد، دنیایی که در ان با طیف گسترده ای از مکعب ها روبرویید و کنترل مکعب اصلی در دستان شماست و باید با انجام حرکت های درست انقدر پیشروی کنید تا به هدف اصلی تان برسید! در مسیر حرکت با طیف گسترده ای از موانع روبرو میشوید که برای عبور از ان ها باید از ذهن تان استفاده بکنید! هر سوایپ، یک حرکت برای مکعب خواهد بود و کنترلرهای لمسی به شما امکان هدایت و حرکت اسان مکعب را می دهند تا بتوانید به اسان ترین شکل ممکن معکب را پیش ببرید. چند مرحله ابتدایی بازی QB – a cube’s tale را به اسانی پیش خواهید برد و پس از ان مراحل دشوار تر از پیش می شوند و ممکن است برای صعود به مرحله بعدی، نیاز باشد چندین بار ان مرحله را تکرار کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای پازل و فکری اندروید هستید که علاوه بر حجمی ناچیز، به صورت عالی با یک گیم پلی خاص طراحی شده باشد بدون شک QB – a cube’s tale نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب

Last Day on Earth: Survival v1.7.2 + Mod – بازی دنیای آزاد “اخرین روز زمین” اندروید + مود
آپدیت جدید پنجشنبه 28 دی همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران
پیشنهاد ویژه

Last Day on Earth: Survival به فارسی “بقا در آخرین روز زمین” بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی Kefir برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و در مدت زمان کم بیش از پانصد هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود! در فضای دنیای آخرالزمان که پر از خطرها و تهدید هاست تفحص و جستجو کنید ؛ گروهی از بازماندگان را کنترل کنید و محل زندگی و زیستگاه خود را گسترش دهید و آن ها را مستحکم نمایید! با دوستان خود یک گروه بسازید و تلاش کنید زنده بمانید! هنگامی که پایگاه خود را ساختید آزادی مطلق را تجربه کنید! در مورد تکنولوژی های جدید تحقیق کنید، اسلحه های خود را به روزرسانی کنید و در جنگ های مختلف شرکت کنید تا بتوانید بر روی منابع کنترل داشته باشید! به هر طریقی تلاش کنید که زنده بمانید! پایگاه خود را در حالت آزادی مطلق و نیز با استفاده از آیتم های مختلف بسازید، یک پوشش محافظ برای سفر به قسمت های مختلف این دنیا برای خود ایجاد کنید، منابع مخنلف را برای خود جمع کنید و یا به محل زندگی و زیستگاه دیگر بازیکنان حمله نمایید و یکی از زیباترین بازیهای اکشن اندروید را تجربه کنید!

ادامه مطلب

Mini Guns 1.0.15 – بازی استراتژیک جالب و محبوب ارتش فسقلی ها اندروید همراه دیتا + تریلر
امتیاز 4.1 از 5.0 و میلیون ها دانلود از گوگل پلی – درخواستی شما
بازی اینترنتی و آنلاین است

Mini Guns – ارتش فسقلی ها بازی محبوب، سرگرم کننده و اعتیاداور در سبک بازیهای استراتژی از استودیوی بازیسازی Riposte Games & Co برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Mini Guns ارتشی قدرتمند از فسقلی ها را تشکیل دهید و برای شکست دشمنان گام در میدان جنگ بگذارید! دشمن معادن شما را به تصرف خود در آورده و قصد حمله به پایگاه شما را دارند ؛ سنگرهای شما اولین خط دفاعی تان محسوب میشوند که با تزریق سربازان و دیگر نیروهای کمکی ان را بیش از پیش مستحکم تر می کنید و با قدرت زیاد جلوی ان ها می ایستید! تانک ها، هلی کوپترها، بمب افکن ها و واحدهای انفجاری خود را به مصاف با دشمنان بفرستید و برای باز پس گیری معادن خود به جنگ مشغول شوید! همانند دیگر بازیهای استراتژیک، در بازی Mini Guns مشخصات جغرافیایی منطقه را بررسی می کنید و پس از ان مروری برروی نقشه انجام می دهید و با اتخاذ استراتژی های خاص دشمن را نابود می کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک هستید Mini Guns را از دست ندهید.

ادامه مطلب

Last Empire – War Z: Strategy – آخرین امپراطوری – جنگ زد بازی محبوب، پرطرفدار و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی im30.net برای اندروید است که به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار پیش روی شماست! بالاخره پایان بشریت از راه رسید و سیل زامبی ها روانه شهرها و خیابان ها شدند و جان انسان ها را یکی پس از دیگری میگیرند! شما رهبری گروهی از بازماندگان را بر عهده دارید و باید از خود و همراهان تان در برابر حمله ی زامبی ها محافظت کنید! دشمنان یا دوستان شما می توانند در هر جایی از دنیا باشند ؛ هر دقیقه احتمال حمله دشمنانی قوی و بیرحم و به غارت رفتن منابع تان وجود دارد! شما و دوستان تان باید استقامت کنید، دشمنان را شکست دهید و پول بیشتری به دست آورید تا بتوانید کنترل اوضاع را به بهترین شکل ممکن در دست بگیرید! مرگ و یا زندگی انسان ها هم اکنون به شما بستگی دارد و در دستان شماست! دنیایی که در آن هستید به یک رهبر و نه بیشتر نیاز دارد ؛ آیا آن رهبر شما خواهید بود!؟ ثابت کنید که می توانید آغازگر عصری جدید در تاریخ بشریت باشید! وقتی جنگی در میگیرد نمی توان فقط نشست و نگاه کرد ؛ باید کاری برای نجات بشریت انجام داد! عزم تان را جزم کنید و برای نجات بشریت تلاش کنید!

ادامه مطلب

Redbros 3.1 Full- بازی ماجراجویی جالب و پرطرفدار برادران سرخ اندروید + تریلر
یک بازی خاص با میلیون ها دانلود از گوگل پلی و امتیاز 4.7 از 5.0
تست شده با اجرای افلاین

Redbros – برادران سرخ بازی محبوب، فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن – ماجراجویی از استودیوی بازیسازی PlayHard.Lab برای اندروید است که به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین و آخرین آپدیت اش را برای دانلود عرضه کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! اگر از بازیهایی که در ان ها کارکتر به صورت خودکار حرکت میکند و کارها را انجام میدهد، خسته شده اید بدون شک Redbros با دارا بودن ساخت فوق العاده و البته امکان انجام همه کارها توسط شما نظرتان را جلب میکند! وقت آن است که وارد قلعه شوید، قهرمانانی که دشمنان تان اسیر کرده اند را آزاد کنید و در نهایت پادشاه اسکلت ها را شکست دهید! با کمک انگشت خود می توانید تمام نیروها را یکجا مدیریت و هدایت کنید، آرایش نظامی و تاکتیک های خاص به شما کمک می کنند تا بتوانید به هدف خود نزدیک شوید ؛ شما با یک حرکت انگشت می توانید بیش از 20 کاراکتر را در آن واحد کنترل کنید و یا با دو انگشت خود تقسیم نیروها را انجام دهید و اینطور بگوییم که پیروزی در سر انگشتان شماست! با قرار دادن تله های مختلف در مسیر دشمنان ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید! بیش از 47 کارکتر خاص در بازی Redbros وجود دارد که امکان استفاده از ان ها برای تان وجود دارد! اگر از علاقه مندان به بازیهای خاص هستید بدون شک Redbros با ساخت بی نظیرش نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب

Need for Speed Most Wanted v1.3.103 + Mod – بازی فوق العاده زیبا و متفاوت نید فور اسپید: ماست وانتد اندروید + تریلر
قیمت 4.99 دلار و بیش از 5 میلیون فروش در گوگل پلی – نسخه خریداری شده و کامل تقدیم شما
تست شده با اجرای کاملا آفلاین
پیشنهاد ویژه

Need for Speed Most Wanted بازی فوق العاده زیبا با گرافیک عالی و خیره کننده در سبک بازی های ماشین سواری و مسابقه ای از استودیوی مطرح ELECTRONIC ARTS می باشد که نسخه های مختلف آن برای کنسول های مختلف از جمله آیفون ، اندروید و ویندوز منتشر شده است. نسخه ی جدید این بازی امروز در مارکت اندروید منتشر شد و محصولی از کمپانی EA Games می باشد و با قیمت 4.99 دلار به فروش می رود. اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که به سبک بازی های ماشینی علاقه مندند حتما اسم این بازی به را بارها شنیده اید !جلوه های ویژه ، محیط طبیعی ، صداگذاری حرفه ای و گرافیک عالی و هیجانی همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین بازی ماشین سواری را در دیوایس اندرویدی شما به ارمغان بیاورند. در بازی Need for Speed™ Most Wanted شما باید به مسابقه با خلافکاران بپردازید و اتومبیل های آنان را بدست بیاورید ، از طرفی مواظب نیروهای پلیس باشید چرا که آن ها نیز به دنبال شما هستند! این بازی تجربه ای متفاوت از بازی های سبک رَسینگ را در موبایل شما به ارمغان می آورد و شما می توانید با 35 تا از بهترین اتومبیل های جهان به مسابقه با رقبا بپردازید.

ادامه مطلب

Magic Tiles 3 v3.9.2 + Mod – بازی موزیکال جالب و محبوب کاشی های جدویی اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود با ویژگی های ذکر شده به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Magic Tiles 3 – کاشی های جادویی 3 بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای موزیکال از استودیوی بازی سازی Amanotes JSC برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و توانسته تا به این لحظه بیش از ده میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین بازیهای دسته بندی موزیکال به شمار می رود! این بازی که با الهام از بازی محبوب و نام آشنای “Piano Tiles 2 ” ساخته شده است، به شما امکان نواختن موزیک با پیانو را می دهد به طوری که باید با سرعت عمل بالای خود کاشی های موجود در صفحه نمایش را لمس کنید و اقدام به نواختن موزیک بنمایید و ساعت ها مشغول باشید! کاشی ها از بالای صفحه نمایش به سمت پایین در حال حرکت هستند که شما باید قبل از اینکه از پایین خارج شوند، ان ها را لمس کنید! با افزایش تعداد کاشی های خروجی، رفته رفته سرعت خروج کاشی ها افزایش پیدا می کند و هیجان دو چندان می شود! در کنار کاشی های مشابه؛ کاشی های بزرگتر با موزیک های دلربا نیز قرار خواهند گرفت که باید ان ها را به صورت طولانی لمس کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای موزیکال هستید بدون شک Magic Tiles 3 با طراحی و ساخت عالی اش نظرتان را جلب خواهد نمود!

ادامه مطلب

Cooking Fever v2.6.3 + Mod – بازی مدیریت رستوران و آشپزی اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (سکه و الماس نامحدود)
درخواستی شما عزیزان

Cooking Fever بازی محبوب، سرگرم کننده و اعتیاداور در سبک بازیهای آشپزی و مدیریت آشپزخانه از استودیوی Nordcurrent برای اندروید است که تا به امروز بیش از صد میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! اگر از علاقه مندان به بازیهای آشپزی هستید مطمئن باشید Cooking Fever مخصوص شما طراحی شده است، در این بازی شما می توانید مهارت های آشپزی خود در پختن غذاهای مختلف از فست فود و غذاهای دریایی گرفته تا غذاهای چینی را به بوته آزمایش بگذارید! بیش از صد نوع مختلف از ماده غذایی در اختیار شما قرار دارد که از آن ها می توانید در غذاهایتان استفاده کنید! از وسایل آشپزخانه همچون قهوه ساز، برنج پز و فرهای مخصوص پخت پیتزا یا ذرت بو داده نیز قادرید بهره ببرید! با زیباسازی رستوران خود، به جذب مشتری های بیشتر بپردازید و با دادان شیرینی ها و کلوچه های رایگان به مشتری ها، لبخند را بر لبانشان بنشانید و ان ها را مشتری همیشگی تان بکنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای مدیریت رستوران، آشپزی و پخت و پز هستید بازی Cooking Fever را امتحان کنید!

ادامه مطلب