سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

Tap Titans 2 v2.5.6 + Mod – بازی نقش آفرینی – کلیکی شکار غول ها 2 اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Tap Titans 2 – شکار غول ها بازی محبوب، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن، نقش آفرینی و کلیکی از استودیوی Game Hive Corporation برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Tap Titans 2 استاد شمشیر زن در برابر موجی عظیم و خطرناک تری از غول های مهاجم ایستاده است و از دنیا دفاع می کند! قدرت غول ها بیش از پیش شده اما استاد شمشیر زن هم می تواند از روش های جدیدی برای افزایش قدرت خود استفاده کند و با قدرت بیشتری ان ها را از بین ببرد! در بازی Tap Titans 2 شما نقش استاد شمشیر زن را ایفا می کنید ؛ وقت آن است که شمشیرتان را بردارید و آماده نبردی جدید شوید! امکان رویارویی با 120 غول در 10 محیط فوق العاده زیبا و متنوع در بازی فراهم شده است و امکان به خدمت گرفتن قهرمانان و حیوانات کمکی برای عقب راندن غول ها نیز وجود دارد! اگر به دنبال یک بازی جالب و سرگرم کننده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک Tap Titans 2 نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب

Lords Mobile v1.58 – بازی استراتژیک آنلاین پادشاهان موبایل اندروید همراه دیتا + تریلر
امتیاز 4.5 از 5.0 و یکی از محبوب ترین بازی های استراتژیک
بازی آنلاین است

Lords Mobile – پادشاهان موبایل بازی جدید و فوق العاده زیبای استراتژی و نقش آفرینی از استودیوی مطرح IGG برای دستگاه های اندرویدی است که بازی های معروف و محبوبی چون CASTLE CLASH را در کارنامه خود دارد و از یک استودیوی معروف می باشد! در این بازی همانند دیگر بازی های استراتژیکی اندروید باید در دنیایی پر از هرج و مرج، امپراطوری اختصاصی خودتان را تشکیل دهید و با جمع آوری قهرمانانی عجیب و غریب نبروی نظامی خود را بسازید و برای به غارت بردن منابع دیگر کاربران سراسر جهان آماده شوید! گرافیک اچ دی بازی، صداگذاری بسیار زیبا، طراحی عالی و کم نظیر انیمیشن ها، به کار بردن پل ها و تجهیزاتی حرفه ای و نو ظهور در بازی و دیگر موارد همگی باعث شده است تا این بازی با استقبال عالی روبرو شود و امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را تا به این لحظه از ان خودش نماید که این امتیاز توسط پنج میلیون کاربری که بازی را دریافت کرده اند به دست امده و اتفاقی نیست! اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیکی اندرویدی هستید و دوست دارید یکی از جدیدترین و زیباترین بازی استراتژیک اندروید را تجربه کنید ما به شما بازی جدید کمپانی IGG را پیشنهاد می دهیم که مطمئنا نظر شما را جلب خواهد نمود و از دانلودش پشیمان نخواهید شد!

ادامه مطلب

CarX Drift Racing v1.9.2 + Mod – بازی مسابقات دریفت عالی اندروید همراه فایل دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (سکه و طلا نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

CarX Drift Racing یک بازی بسیار زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های اتومبیلرانی و رسینگ از استودیوی بازیسازی CarX Technologies برای اندروید است که به صورت کاملا رایگان در پلی استور برای دانلود عرضه گردیده است. در این بازی به شما انواع ماشین های مدرن 2014 و قدیمی داده می شود و باید به دریفت بپردازید و تجربه ی بهترین بازی دریفت واقعی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. دستورالعمل بازی بدین صورت است که هرچه دریفت شما واقعی تر باشد به شما امتیاز و سکه های بیشتری داده میشود که می توانید با کمک سکه ها تجهیزات جدیدی را بخرید و هیجان را دو چندان کنید. به هر میزان که شما رد تایری که برروی جاده به جای می گذارید بیشتر باشد ؛ امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری و دریفت اندروید هستید که علی رغم گرافیک خیره کننده دارای گیم پلی اعتیاداوری باشید و بتواند نظرتان را جلب کند مطمئن باشید CarX Drift Racing بهترین بازی برای انتخاب است! گرافیک اچ دی و خیره کننده، اتومبیل های واقعی، صداگذاری بسیار هیجان انگیز و گیم پلی عالی بازی CarX Drift Racing همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی دریفت عالی را تجربه نمایید.

ادامه مطلب

Holy Potatoes! A Weapon Shop?! v1.0.7 + Mod – بازی سرگرم کننده شبیه ساز فروشگاه اسلحه اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه اصلی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه – معرفی برای اولین بار در ایران
تست شده با اجرای آفلاین

Holy Potatoes! A Weapon Shop?! بازی محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای شبیه سازی از نواع شبیه ساز فروشگاه اسلحه برای دستگاه های اندروید است که در سال 2015 ابتدا برای PC عرضه شده بود و ساعت ها پیش شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی اش در گوگل پلی بودیم و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای شبیه ساز معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی Holy Potatoes! A Weapon Shop را برروی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید و سپس اقدام به اجرایش بکنید ؛ بله … ورود شما را به دنیای فروشگاه اسلحه در سرزمین سیب زمینی ها تبریک می گوئیم! بازی شبیه سازی فروشگاه اسلحه در سرزمین سیب زمینی ها، یک بازی جالب در سبک مدیریتی است که می بایست در آن با مدیریتی صحیح، کسب و کاری گسترده تر را در این سرزمین عجیب و غریب راه اندازی کنید! در این بازی دوست داشتنی شما باید با استفاده از آهنگران سیب زمینی شکل، سلاح هایی پیشرفته را بسازید و آنان را به قهرمانان دنیای سیب زمینی ها بفروشید! در بازی Holy Potatoes A Weapon Shop ، شما در مجموع بیش از 70 نوع شخصیت سیب زمینی شکل را مشاهده می کنید و 200 نوع اسلحه را در اختیار خواهید داشت. شما می بایست کسب و کار خود را به 20 منطقه دیگر گسترش داده و اسلحه های خود را به کمک 30 آهنگر سیب زمینی شکل تولید کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای مدیریتی و شبیه ساز اندروید باشید بدون شک محو Holy Potatoes! A Weapon Shop?! خواهید شد.

ادامه مطلب

Sonic Forces Speed Battle بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای آرکید و ماجراجویی از استودیوی مشهور و مطرح SEGA برای تبلت ها و گوشی های اندروید است که ساعت ها قبل به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار به درخواست شما ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! به طور کلی Sonic Forces Speed Battle در سبک رانر طراحی شده است اما تفاوت هایی با بازیهای رایج این سبک مثل Subway Surfers دارد! تفاوت اصلی این بازی با بازیهای معمول سبک رانر، این است که در Sonic Forces: Speed Battle هدف شما فقط جاخالی دادن از موانع، جمع آوری سکه و رسیدن به خط پایان نیست؛ بلکه در کنار تمام این کارها، باید با سه رقیب دیگر هم مسابقه بدهید که همگی توسط گیمر‌های واقعی کنترل می شوند! درست است که در بازی Sonic Forces Speed Battle باید مواظب برخورد به موانع باشید و سعی کنید سکه های زیادی را در طول مسیر جمع آوری کنید، اما اصلی ترین هدف شما در بازی رسیدن به خط پایان پیش از رقبا و اول شدن است ؛ تمام عوامل دیگر هم در همین راستا در بازی گنجانده شده اند و مثلا با برخورد با موانع، سرعت شما کم می شود و شانس تان برای اول شدن کاهش می یابد یا با رفتن روی یک سری پلتفرم های خاص، سرعت حرکت تان بیشتر میشود! طیف گسترده ای از پاور آپ ها در دسترس هستند که می توانید ان ها را جمع آوری کرده و سرعت تان را افزایش دهید!

ادامه مطلب

Soccer Revolution 2018: 3D Real Player MOBASAKA – انقلاب فوتبال 2018 بازی جدید، فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازیهای ورزشی و فوتبال از استودیوی بازیسازی Idreamsky Creative Limited برای اندروید است که به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار پیش روی شماست! بازی Soccer Revolution 2018 یک بازی ورزشی و فوتبال فوق العاده زیبا با گیم پلی اعتیاداور و گرافیک سه بعدی است که با همکاری FIFPro طراحی و آماده شده است تا طرفداران بازیهای فوتبال از سراسر دنیا را به وجد بیاورد! بیش از 2000 بازیکن واقعی با طراحی فوق العاده زیبا در بازی Soccer Revolution 2018 وجود دارد و البته امکان انتخاب از میان تیم های معروف وجود دارد! حالت های مختلف در بازی Soccer Revolution 2018 به شما تجربه ای بی نظیر از بازیهای فوتبال اندروید را به ارمغان می اورد، امکان ایجاد یک تیم رویایی توسط شما به عنوان یک سرمربی وجود دارد و همچنین می توانید با مدیریت بازیکنان ان ها را برای رسیدن به بهترین بازیکن جهان همراهی کنید، البته امکان ایجاد استادیوم و دیگر کارهای مختلف وجود دارد! اگر از علاقه مندان به بازیهای ورزشی و فوتبال هستید بدون شک Soccer Revolution 2018 با طراحی و ساخت فوق العاده اش تظرتان را جلب میکند .

ادامه مطلب

Final kick v7.5.3 – بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار “فاینال کیک” اندروید همراه دیتا
یک بازی ورزشی جالب، محبوب و سرگرم کننده تقدیم شما
امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Final kick: Online football – ضربه نهایی: فوتبال آنلاین یکی از پرطرفداترین، هیجان برانگیزترین و زیباترین بازی های سبک ورزشی اندروید می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Ivanovich Games به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. در این بازی شما در نقش یک بازیکن حرفه ای باید به زدن ضربات پنالتی مشغول شوید و یکی از بهترین بازی های ورزشی اندروید را تجربه نمایید. بله… نحوه ی کنترل و شوت زنی در بازی همگی با انگشت دست شما انجام می گیرد و در عرض چند ثانیه می توانید به یک شوت زنی متوسط تبدیل شوید ولی با گذر مراحل قدرت تشخیص دروازبان ها هم افزایش می یابد و در زاویه ی بسیار بدی قرار می گیرید و امکان گل زدن دشوارتر از قبل می شود و این بسیار چالش برانگیز است! پس از اینکه قسمت های اولیه را با موفقیت پشت سر گذاشتید، تیم خود را می سازید و بازیکنان مطرح جهان را در آن عضو می شوید و به رقابت با دیگر بازیکنان آنلاین می پردازید و …! بازی Final kick: Online football تا به این لحظه که در حال خواندن این صفحه هستید بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دانلود شده و از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازیهای فوتبال اندروید به شمار می رود.

ادامه مطلب

Last Heroes – The Final Stand v1.3.2 + Mod – بازی هیجان انگیز کم حجم بازی آخرین قهرمانان اندروید + تریلر
نسخه ی معمولی + نسخه ی مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Last Heroes – The Final Stand – آخرین قهرمانان – موضع نهایی یک بازی جدید و بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن و شوتر برای اندروید است که استودیوی بازیسازی RV AppStudios آن را به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه کرده و تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و امتیاز خوب 4.0 از 5.0 را کسب کرده است!  در بازی Last Heroes – The Final Stand شما به عنوان یک بازیکن آخرین بازمانده و قهرمانی هستید که چشم امید همه به شماست! در این بازی شما باید با در دست گرفتن انواع سلاح های قدرتمند در مقابل طیف عظیمی از زامبی های بی رحم بایستید و با کمک سلاح ها آن ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید، در واقع شما در پشت انواع سنگرها به سمت زامبی هایی که به سمت شما حمله می کنند تیراندازی می کنید و می بایستی که قبل از آنکه به شما برسند ان ها را از بین ببرید! بازی Last Heroes – The Final Stand که از اعتیادآورترین بازی های اکشن کم حجم اندرویدی در گوگل پلی معرفی شده است دارای تصاویر خیره کننده اچ دی بوده و به شما این امکان را می دهد که با دوستان در فیسبوک به رقابت بپردازید و یکی از بهترین بازی های اکشن را تجربه کنید!

ادامه مطلب

Forge of Empires v1.117.3 – بازی استراتژی محبوب و جالب بنای امپراطوری مخصوص اندروید + تریلر
یک بازی استراتژی پرطرفدار و فوق العاده زیبا به درخواست شما عزیزان

Forge of Empires – بنای امپراطوری بازی محبوب، جالب و فوق العاده زیبا با طراحی منحصر به فرد در سبک بازیهای استراتژیک از InnoGames GmbH برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار به درخواست شما عزیزان، حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Forge of Empires کنترل شهری زیبا را بر عهده می گیرید و در نهایت تبدیل به رهبر کشوری در حال توسعه می شوید! کشور خود را از عصری به عصر دیگر رهبری کنید، به فناوری های جدید دست یابید، امپراطوری تان را گسترش دهید و داستانی حماسی را رقم بزنید! با دیگر بازیکنان وارد نبردهایی هیجان اور بشوید و توانایی هایتان را به عنوان یک فرمانده لایق و یک پادشاه به اثبات برسانید! بازی Forge of Empires بر اساس بازی موفقی با همین نام که در سال 2012 توسط استودیوی بازی سازی InnoGames برای مرورگرها عرضه شده، ساخته شده است! بازی Forge of Empires در سال 2013 برنده جایزه بهترین بازی رایانه ای عرضه شده برای مرورگرها در آلمان شد و هم اکنون نسخه اندرویدی اش پیش روی شماست!

ادامه مطلب

Dungeon Hunter 5 V3.3.0j – نسخه پنج بازی اکشن فوق العاده زیبای شکارچی سیاه چال برای اندروید همراه دیتا
یک بازی فوق العاده با سبک اکشن و RPG از استودیوی پرآوازه گیملافت
جدیدترین نسخه موجود در گوگل پلی

Dungeon Hunter 5 – Action RPG نسخه ی پنجم از بازی فوق العاده زیبا و خارق العاده شکارچی سیاه چال از کمپانی معروف و پرآوازه ی گیملافت برای اندروید است که همین چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن نسخه جدید ان در گوگل پلی بودیم و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و ان را حضور تمامی کاربران دوستدار بازی های اکشن و نقش آفرینی معرفی نماییم! نسخه ی پنج بازی بدین صورت در گوگل پلی عرضه شده است: “پس از شکست تهاجم شیطان در Kingdom of Valenthia دنبا در هم می پاشد و تنها رزمندگان می توانند دنیا را از این وضعیت خارج کنند!” هم اکنون شما در نقش شخصیت اصلی بازی با در دست گرفتن سلاح های قدرتمند به نبرد با دشمنان و شیاطین می روید و  این وظیفه ی شماست که با شجاعت و قدرتی که دارید به نبرد با دشمنان رفته و نابودشان کنید! اگر به بازی های اکشن با گرافیک خیره کننده و گیم پلی اعتیاداور علاقه دارید و به دنبال یکی از بهترین، اعتیاداورترین و مهیج ترین های این سبک هستید بدون هیچگونه شکی بازی خارق العاده ی Dungeon Hunter 5 را دریافت کنید!

ادامه مطلب