سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

Badminton League v1.6.3103 + Mod – بازی محبوب اعتیاداور لیگ بدمینتون اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Badminton League – لیگ بدمینتون بازی جدید، جالب و اعتیاداور در سبک بازیهای ورزشی از استودیوی بازیسازی RedFish Games برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم ان را به همراه مود برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب Badminton League برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، جالب ترین و هیجان انگیزترین بازی بدمینتون که تا به حال دیده اید با امکان رقابت آنلاین را تجربه خواهید کرد! راکت تان را بردارید و چنان آبشاری بزنید که حریف تان نتواند هیچ مقاومتی از خود نشان دهد! ظاهر بدمینتون بازتان را به دلخواه سفارشی سازی کنید و با دوستان تان از طریق اینترنت یا حتی در شبکه رقابت کنید! وقت آن است که تبدیل به ستاره لیگ بدمینتون شوید! بازی جالب Badminton League علاوه بر استقبال بی نظیر توانسته امتیاز فوق العاده 4.8 از 5.0 را بر اساس هزاران رای بدست اورد که خود نشان دهنده محبوبیت ان نزد دانلود کنندگان است! اگر از علاقه مندان به بازیهای ورزشی و خصوصا بدمینتون هستید، بدون شک Badminton League با ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب

God of Era: Epic Heroes War (GoE) v0.1.42 + Mod – بازی اکشن نبرد قهرمانان اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

God of Era: Epic Heroes War (GoE) بازی جدید، سرگرم کننده و محبوب در سبک بازیهای اکشن از Zonmob Game Studio برای اندروید است که تا به امروز بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و مثل همیشه تصمیم بر این شده تا همزمان با انتشار جدیدترین نسخه اش را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با آمدن قدرت های جادویی جهان به هرج و مرج دچار شده و هم اکنون باید نظمی به این حالت داده شود تا جهان از نابودی نجات پیدا کند! در بازی God of Era: Epic Heroes War شما باید قهرمان خود را تجهیز کرده و به نبرد با دشمنان بروید و برای رسیدن به هدف تان ساعت ها ماموریت انجام دهید! اساس کار بازی God of Era: Epic Heroes War حول قدرت های جادویی و افزایش قدرت می چرخد و شما باید با دریافت امتیاز به افزایش قدرت خودتان بپردازید و دشمنان را با قدرت بیشتری از بین ببرید! قهرمان شما از سمت چپ صفحه نمایش قرار است به سمت راست حرکت کند و قهرمان دشمن که در سمت راست صفحه در حال امدن به سمت چپ است را از بین ببرد، با استفاده از شمشیر و یا قدرت های خاص جادویی تان ان را سر به نیست کنید! امکان استفاده از قدرت های جادویی، حالت جنگ خودکار و … در نبردهای God of Era: Epic Heroes War وجود دارد و اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن هستید مطمئنا مجذوب ساخت این بازی میشوید.

ادامه مطلب

Frontier Wars 2: Rival Kingdoms v1.17 + Mod – بازی استراتژیک جنگ مرزی 2 اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرا افلاین

Frontier Wars 2: Rival Kingdoms نسخه دوم از بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب جنگ های مرزی از استودیوی بازیسازی UbiMob برای اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای استراتژی معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانطور که قبلا هم گفته بودیم، از دیرباز تا چند مدت پیش بازیهای کم حجم نسبت به بازیهای حجیم طرفدار بیشتری داشتند اما با آمدن گوشی های قدرتمند همه به دنبال بازیهای حجیم و گرافیکی هستند ؛ در این میان مطمئنا افرادی وجود خواهد داشت که به دلایل مختلف نظیر در دسترس نداشتن اینترنت مناسب، حجم کم و … به بازیهای کم حجم علاقه بیشتری نشان می دهند و در همین راستا ما به فکر ان دسته از افراد هم هستیم و در کنار بازیهای حجیم و دیتادار بازیهای کم حجمی را معرفی می کنیم که امروز نوبت به Frontier Wars 2 رسیده است ؛ در نسخه اول این بازی شما با ارتش خود در مقابل طیف گسترده ای از دشمنان اعم از اورک ها، ترول ها و جادوگران می ایستادید و از پادشاهی تان محافظت می کردید ؛ هم اکنون در نسخه دوم پادشاهی شما از دست رفته و برای بدست اوردنش باید به جنگ با دشمنان بروید!

ادامه مطلب

Basketball Battle v2.0.10 + Mod – بازی ورزشی جالب و محبوب جدال بسکتبالیست ها اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Basketball Battle – جدال بسکتبالیست ها بازی جالب، محبوب و بسیار زیبا در سبک بازیهای ورزشی از استودیوی بازیسازی DoubleTap Software برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانطور که از عنوان پست نیز مشخص است، با نصب Basketball Battle برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، یک بازی تفننی – ورزشی جالب با حضور دو بسکتبالیست و امکان بازی دو نفره با هر کسی را به ارمغان خواهید آورد! کنترل و هدایت بسکتبالیست در بازی Basketball Battle بر عهده شماست، کنترلرهای لمسی ساده و قابل قبول به شما امکان حرکت و پرتاب آسان را می دهند! امکان انجام انواع حرکات مثل حرکت به عقب و یا پرتاب توپ یا انداختن توپ با یک دست از فاصله نزدیک در حلقه وجود دارد! همانند بسکتبال واقعی می توانید، راه حریف را سد کنید و مانع از پرتاب توسط او شوید! اگر از علاقه مندان به بازیهای کوچک و جالب در سبک ورزشی و بسکتبال هستید بدون شک Basketball Battle با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب

Faraway 2: Jungle Escape v1.0.23 + Mod – بازی پازل و فکری دور افتاده 2 اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای کاملا افلاین

Faraway 2: Jungle Escape نسخه دوم بازی فکریِ فوق العاده زیبا و محبوب “دور افتاده” از استودیوی بازیسازی Snapbreak برای دستگاه های اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! Faraway 2: Jungle Escape داستان نسخه ی اول را دنبال می کند، ده سال از ناپدید شدن پدر شخصیت اصلی داستان می گذرد و حالا وظیفه شما این است تا پرده از رازها بردارید! یکی از بزرگترین المان های مثبت Faraway: Puzzle Escape Full نسبت به بازی های مشابه، همین ابتدا و هنگامی که از داستان سر در می آورید خودش را نشان می دهد. بر خلاف خیلی از عناوین سبک Escape که معمولا بازیکن ها را بدون پیش زمینه درگیر پازل ها می کنند، در اینجا شما با داشتن «هدف» به انجام پازل ها می پردازید! در نسخه اول بسیاری از پازل ها را پشت سر گذاشتید، در نسخه دوم بازی، وارد دنیای جدید با پازل های خاص میشوید که سرنخ هایی جالب تر از پدرتان را در اختیار قرار می دهد! اگر از علاقه مندان به بازیهای پازل و فکری اندروید هستید بدون شک Faraway 2: Jungle Escape نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب

Food Court Fever: Hamburger 3 v2.4.5 + Mod – بازی مدیریت رستوران فوق العاده اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول و الماس نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Food Court Fever: Hamburger 3 از جذاب ترین، جالب ترین و سرگرم کننده ترین بازیهای آشپزی و مدیریت رستوران از Flowmotion Entertainment برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانند دیگر بازیهای آشپزی در Food Court Fever: Hamburger 3 نیز صدها مرحله ی منحصر به فرد انتظار شما را میکشند، با طیف گسترده ای از مواد غذایی که در دسترس شماست می توانید غذاهای خوشمزه بپزید و با فروش ان ها به کسب درامد بپردازید و رستوران تان را زیباتر بکنید و مواد غذایی جدیدتر بخرید! انواع غذاهای خوشمزه کشورهای مختلف را بپزید و طرفدارانش را به وجد بیاورید! طراحی فوق العاده زیبای Food Court Fever: Hamburger 3 با صداگذاری هیجان اور و گیم پلی اعتیاداورش می تواند برای ساعت ها به گوشی میخکوب تان کند و اگر از علاقه مندان به بازیهای اشپزی و مدیریت رستوران هستید بدون شک مجذوب تان خواهد نمود.

ادامه مطلب

Supernatural Rooms 2 v0.0.7 + Mod – بازی پازل و تطبیق ساز زیبا اتاق های غیر طبیعی اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (سکه، انرژی و لایو نامحدود = افزایش بجای کاهش)
تست شده با اجرای افلاین

Supernatural Rooms 2 بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای پازل و تطبیق ساز از استودیوی بازیسازی iTales.ru برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و کمتر از 500 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم ان را به همراه مود همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم. داستان کلی بازی در مورد ناپدید شدن های غیرطبیعی در پارک است که دو کارشناس ماموریت شان را برای پیدا کردن حقیقت اغاز کرده اند و شما در این راه باید به ان ها کمک کنید! از اتاقی به اتاق دیگر بروید و به پیدا کردن راز و رمزهایی برای رسیدن به هدف بپردازید! ماموریت شما کنار هم قرار دادن جواهرات رنگی مشابه است و همانند دیگر بازیهای پازل – تطبیق ساز باید سه یا بیشتر از الماس های همرنگ و مشابه را کنار هم قرار دهید تا از صفحه حذف شوند و به ماموریت بعدی بروید! بازی Supernatural Rooms 2 علی رغم حجم کم، کمتر از 100 مگابایتی اش به صورت عالی طراحی شده است و در همان اجرای اولیه محو طراحی و گرافیک جالب و فوق العاده اش می شوید و پس از ان با ورود به بازی، پازل های سرگرم کننده و منحصر به فردش برای روزها به گوشی میخکوب تان میکند.

ادامه مطلب

Badminton League v1.5.3103 + Mod – بازی محبوب اعتیاداور لیگ بدمینتون اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Badminton League – لیگ بدمینتون بازی جدید، جالب و اعتیاداور در سبک بازیهای ورزشی از استودیوی بازیسازی RedFish Games برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم ان را به همراه مود برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب Badminton League برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، جالب ترین و هیجان انگیزترین بازی بدمینتون که تا به حال دیده اید با امکان رقابت آنلاین را تجربه خواهید کرد! راکت تان را بردارید و چنان آبشاری بزنید که حریف تان نتواند هیچ مقاومتی از خود نشان دهد! ظاهر بدمینتون بازتان را به دلخواه سفارشی سازی کنید و با دوستان تان از طریق اینترنت یا حتی در شبکه رقابت کنید! وقت آن است که تبدیل به ستاره لیگ بدمینتون شوید! بازی جالب Badminton League علاوه بر استقبال بی نظیر توانسته امتیاز فوق العاده 4.8 از 5.0 را بر اساس هزاران رای بدست اورد که خود نشان دهنده محبوبیت ان نزد دانلود کنندگان است! اگر از علاقه مندان به بازیهای ورزشی و خصوصا بدمینتون هستید، بدون شک Badminton League با ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب

Matchington Mansion Match-3 Home Decor Adventure v1.6.0 + Mod – بازی پازل جالب و سرگرم کننده اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (سکه، لایو و ستاره بی نهایت) به صورت جداگانه
بازی افلاین اجرا میشود

Matchington Mansion Match-3 Home Decor Adventure بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای پازل – تطبیق ساز از Firecraft Studios برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود یک میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانطور که از اسم بازی مشخص است، در Matchington Mansion می توانید یک خانه مجلل را تزئین کرده و برایش مبلمان انتخاب کنید! همانند دیگر بازیهای تطبیق ساز، مهره های مشابه و همشکل را کنار همدیگر قرار دهید، از ایتم های کمکی استفاده کنید و در نهایت بخش مختلف خانه مثل آشپزخانه و … را زیبا جلوه دهید! پسرخاله ی بدجنس شما میخواهد خانه تان را خراب کند، شما نباید بگذارید این اتفاق بیفتد ؛ آیا فکر می کنید که می توانید؟! با شخصیت های دوست داشتنی مصل تیفانی و سگ ها و گربه های داخل خانه آشنا شوید، ببینید بین مبلمان ها چه رازهایی نهفته است و قفل اتاق های جدید خانه تان را باز کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای پازل و تطبیق ساز اندروید هستید به هیچ وجه بازی Matchington Mansion Match-3 Home Decor Adventure را از دست ندهید!

ادامه مطلب

Heavy Truck Simulator v1.970 + Mod – بازی شبیه ساز ماشین سنگین اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
بازی آفلاین است

Heavy Truck Simulator بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازیهای شبیه سازی از نوع رانندگی از استودیوی Dynamic Games برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل منتشر شده و تا به این لحظه بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود! این بازی که لقب “King of Road” یا همان پادشاه جاده را به ان ها داده اند، شما را در نقش راننده طیف گسترده ای از ماشین های سنگین اعم از تریلی قرار می دهد که می بایست انواع ماموریت های مختلف را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و ساعت ها مشغول باشید! رانندگی شما تماما در شهرهای کشور برزیل صورت می پذیرد و ماشین و کابین ان ها به بهترین شکل ممکن طراحی شده است! امکان هدایت ماشین ها از طریق دوربین های مختلف امکان پذیر است و کنترلرهای لمسی عالی بازی به شما این امکان را می دهند که به آسانی کامیون ها را هدایت و کنترل نمایید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری از نوع شبیه ساز کامیون هستید بدون شک Heavy Truck Simulator با طراحی خوب و ساخت عالی اش می تواند شما را برای ساعت ها به گوشی میخکوب کند و سرگرمتان نماید.

ادامه مطلب