سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

Jurassic Survival v1.0.1 + Mod – بازی بقا در دوران ژوراسیک مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده است)
بازی اینترنتی و آنلاین است
پیشنهاد ویژه

Jurassic Survival – بقا در دوران ژوراسیک بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای بقا و زنده ماندن در دوران اژدهایان از Mishka Production برای اندروید است که تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در دنیای وحشی و ناشناخته ی بازی Jurassic Survival یا شکار می کنید و زنده می مانید یا شکار می شوید و برای همیشه از صفحه روزگار محو می شوید! شما زیر سایه یک درخت نخل و روی زمین ساحل از خواب بیدار می شوید، یادتان نمی آید برایتان چه اتفاقی افتاده است و چطور از اینجا سر در آورده اید! چیزی که الان مهم است آن است که بتوانید در شرایط دشواری که در آن قرار گرفته اید، دوام بیاورید! برای این کار هم باید قوی تر و هم باهوش تر از دایناسورهایی شوید که بر این سرزمین فرماندهی میکنند! سرزمینی که اثری از تمدن انسانی در آن یافت نمیشود و برای مقابله با آن همه دایناسور وحشی فقط باید به خودتان و البته کمک دوستان تان که در این بازی شما را یاری خواهند تکیه کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای بقا باشید بدون شک بازی محبوب و نام آشنای Last Day on Earth: Survival را می شناسید، بازی جالب Jurassic Survival نیز دقیقا همانند بازی “آخرین روز زمین” طراحی شده است و در ان کنترل کارکتر اصلی در دستان شماست و با دکمه های لمسی موجود در صفحه نمایش می توانید کارهای مختلف زدن مشت، برداشتن اشیاء؛ نشستن، استفاده از تجهیزات و … را انجام دهید! اگر از عاشقان به بازیهای سبک بقا هستید بدون شک Jurassic Survival با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب

Ultimate Fishing Simulator v1.0 + Mod – بازی ماهیگیری سرگرم کننده و جالب اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Ultimate Fishing Simulator بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای شبیه ساز از نوع ماهیگیری از استودیوی بازیسازی PlayWay SA برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود پانصد هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Ultimate Fishing Simulator شما در 12 مکان مختلف واقعی از شهرهای مختلف جهان به ماهیگیری مشغول میشوید، سفرهای شما به 6 شهر از کشورهای مختلف خواهد بود، شهرهایی چون ورشو، پاریس، هامبورگ، نیویورک، اتاوا و غیره! مجموعه عظیمی از تجهیزات و ابزارهای ماهیگیری در دسترس شماست که با ان ها می توانید به ماهیگیری بپردازید و از صید ماهی لذت ببرید! طیف گسترده ای از ماهی مختلف در بازی Ultimate Fishing Simulator وجود دارند که می توانید ان ها را صید کنید و به طور کلی اگر از علاقه مندان به بازیهای ماهیگیری هستید مطمئن باشید محو و مجذوب گرافیک اچ دی، صداگذاری فوق العاده، ساخت عالی و به طور کلی گیم پلی اعتیاداور Ultimate Fishing Simulator میشوید!

ادامه مطلب

Football Manager Mobile 2018 v9.0.3 – بازی مدیریت فوتبال پرطرفدار اندروید همراه دیتا
قیمت 8.99 دلار و امتیاز 4.1 از 5.0 در گوگل پلی
تست شده – بدون خطای لایسنس

Football Manager Mobile 2018 نسخه 2018 از بازی محبوب و سرگرم کننده ورزشی Football Manager Mobile از استودیوی مطرح SEGA برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 8.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای مدیریتی از نوع فوتبال معرفی کنیم! با نصب این بازی برروی دستگاه اندرویدیتان می توانید تیم مورد علاقه خود را مربی گری کنید! شما می توانید تیم تیم مورد علاقه ی خود را از میان لیگ 15 کشور انتخاب کنید، لهستان و ترکیه، دو کشور جدیدی هستند که به نسخه سال 2018 بازی اضافه شده اند! در این بازی قادرید، ترکیب تیم خود را مشخص کنید، بازیکن خرید و فروش کنید و به طور کامل یک تیم فوتبال را مدیریت کنید! در هنگام مسابقات نیز شما می توانید صحنه های مهم بازی را به صورت دو بعدی تماشا کنید. نسخه سال 2018 بازی Football Manager Mobile، بهبودهای مهمی داشته است، جستجو برای استعدادهای جوان خیلی بهتره شده است و شما اکنون اطلاعات بیشتری درباره بازیکنانی که دنبالشان هستید، به دست می آورید. همچنین در بخش نقل و انتقالات نیز شما گزینه های بیشتری در دسترس دارید و می توانید یک بازیکن را قرض بگیرید و سپس در پایان فصل، وی را به طور کامل به باشگاه خود منتقل کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای فوتبال ان هم از نوع مدیریتی اش هستید بدون شک Football Manager Mobile 2018 نظرتان را جلب خواهد نمود!

ادامه مطلب

Zombie Castaways v2.13 + Mod – بازی شبیه سازی زندگی زامبی ها اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
امکان بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین

Zombie Castaways بازی پرطرفدار و سرگرم کننده زامبی عاشق در سبک شبیه سازی و مدیریتی از استودیوی بازی سازی VIZOR APPS برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و از محبوب ترین های دسته بندی Simulation به شمار می رود! داستان بازی در مکان دور افتاده ای اتفاق می افتد که ساکنان آنجا زامبی ها هستند، در این میان یک زامبی وجود دارد که عاشق دختری شده و برای رسیدن به او، تلاش خودش را به کار گرفته تا به انسان تبدیل شود و به عشقش برسد! این زامبی عاشق، برای تبدیل شدن به انسان باید معجونی به نام زامبیوم را پیدا کند! هم اکنون شما به عنوان یک بازیکن باید به این زامبی ها کمک کنید تا با جست و جو در جزیره گیاهان اسراسر امیز زامبیوم را پیدا کنند! مدیریت جزیره بر عهده شماست، این شما هستید که باید با انجام کارهای مخلتف نظیر شکستن هیزم ها، ماهیگیری، جست و جو برای پیدا کردن گنج و … جزیره را رونق ببخشید و تمام تلاش خود را بکنید تا زامبی داستان ما به دختری که دوست دارد، برسد! به طور کلی اگر از علاقه مندان به بازیهای شبیه سازی و استراتژیک اندروید هستید که بتواند برای روزها شما را به خودش سرگرم کند، بدون شک Zombie Castaways با ساخت عالی اش از بهترین گزینه ها برای انتخاب است!

ادامه مطلب

Raft Survival : Ultimate v3.0 + Mod – بازی بقا در اقیانوس مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Raft Survival : Ultimate بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای شبیه سازی و بقا از استودیوی بازیسازی VADE برای تبلت ها و گوشیهای اندروید است که تا به امروز بیش از 50 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Raft Survival : Ultimate خانه ی شما یک اقیانوس بی انتهاست، همسایگان تان کوسه های بی رحم هستند و تنها پناهگاه تان یک قایق است! شما باید در این شرایط سخت زنده بمانید و برای فرار و رهایی از این مکان عذاب اور تلاش کنید! با ابزارهای در دسترس تان یک سلاح بسازید تا بتوانید با ان ها کوسه های خطرناک را از خود دور کنید، با صید ماهی غذای مورد نیازتان را مهیا سازید، با بازارهای در دسترس خانه ای برای خود بسازید و با انجام کارهای دیگر برای بقای خود تلاش کنید! پس از معرفی بازیهای مختلف در سبک بقا این بار نوبت به Raft Survival : Ultimate رسیده است که برای بار دیگر در محیطی هایی جذاب همچون اقیانوس، صخره ها و .. شما را برای ساعت ها به گوشی میخکوب کند! اگر از علاقه مندان به بازیهای بقا هستید به هیچ وجه Raft Survival : Ultimate را از دست ندهید!

ادامه مطلب

The Pirate: Plague of the Dead v2.0 + Mod – بازی اکشن نبرد دزدان دریایی اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

The Pirate: Plague of the Dead – هجوم دزدان دریایی مرده بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای اکشن و نبرد دریایی از Home Net Games برای اندروید است که مدت ها قبل بازی دیگری از این استودیوی تحت عنوان The Pirate: Caribbean Hunt حضورتان معرفی شده و با استقبالی عالی روبرو گردید و هم اکنون به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم این بازی زیبا را حضورتان معرفی کنیم! بازی The Pirate: Plague of the Dead یک بازی حادثه ای جدید با گرافیکی عالی از سری بازی های دزدان دریایی می باشد که بعد از بازی موفق و پرطرفدار Caribbean Hunt ارائه شده است! سکان کشتی را در دست بگیرید و دریاهای کارائیب را فتح کنید! پرچم سیاه دزدان دریایی را بر فراز عرشه کشتی تان به احتزاز در آورید و ثابت کنید که یکی از بی رحم ترین دزدان دریایی هستید! شما در اصل نقش یک کاپیتان افسانه ای به نام جان رکهم را بازی می کنید که با جادوی وودو عده ای از کاپیتان ها و دزدان دریایی مرده را از خاک بیرون کشیده و به عنوان خدمه کشتی اش به خدمت گرفته است! و هم اکنون باید با این خدمه افسانه ای به جنگ دزدان دریایی دیگر برود! هر کدام از کاپیتان ها دارای مهارت های خاص خود هستند ؛ بعضی از کاپیتان ها می توانند باعث عملکرد بهتر بخش هایی از کشتی شوند و بعضی دیگر می توانند در نبردها باعث پیروزی شما شوند ؛ بعضی دیگر طلای بیشتری برای شما بدست می آورند و بعضی حتی می توانند کراکن هیولای دریاها را احضار کنند! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و نبرد دریایی هستید همین الان The Pirate: Plague of the Dead را برروی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید و از دریانوردی در پهنه وسیع اقیانوس ها و مبارزه با دزدان دریایی دیگر لذت ببرید!

ادامه مطلب

Bacter.io Evolution v3.14.0 + Mod – بازی اکشن محبوب تکامل باکتری اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (DNA نامحدود + بدون تبلیغات)
تست شده با اجرای افلاین

Bacter.io Evolution – تکامل باکتری بازی جدید و هیجان انگیز در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازیسازی Akadem برای تبلت ها و گوشی های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی بازی را اینگونه از زبان سازنده بیان می کنیم: “دانشمندان در حال ایجاد یک باکتری خاص بودند که پس از ایجاد، شروع به خوردن باکتری های دیگر کرد و به یک باکتری شکست ناپذیر تبدیل شد! هم اکنون شما باید در نقش یک باکتری کوچک به نبرد با این باکتری بزرگ بروید و تکه های کوچکش را یکی پس از دیگری از بین ببرید!” کنترل یک باکتری در بازی Bacter.io Evolution در دستان شماست، با جوی استیک موجود در سمت چپ صفحه نمایش میتوانید به جهات مختلف حرکت کنید و با جوی استیک سمت راست صفحه نمایش دهانه تیراندازی را به سمت دشمنان که باکتری های دیگر هستند، مورد هدف قرار دهید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید! طیف گسترده ای از بوسترهای تقویتی نیز در اطراف وجود دارند که می توانید ان ها را یکی پس از دیگری جمع آوری کنید و قدرت خود را افزایش دهید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و متفاوت هستید به هیچ وجه Bacter.io Evolution را از دست ندهید!

ادامه مطلب

Fairy Kingdom: Magic World v2.3.2 + Mod – بازی استراتژیک فوق العاده پادشاهی افسانه ای” اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه
امکان بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین

Fairy Kingdom HD – پادشاهی پری اچ دی یک بازی بسیار زیبا با گرافیک اچ دی و رنگارنگ در سبک بازی های استراتژی و مدیریت سرزمین از Game Garden برای اندروید است که شما را به ساخت قلمروی شخصی خودتان دعوت می کند تا با ایجاد یک سرزمین منحصر به فرد رمز و راز از زمان طولانی فراموش شده را کشف کنید و نیروهای شیطانی را با قدرت عشق و دوستی خود شکست دهید! داستان بازی از این قرار است که در زمان های دور شاهزاده ی جوان که دارای پادشاهی بسیار زیبا بود در یک روز خوب و لذت بخش برای شکار به جنگل می رود و با شاهزاده خانمی روبرو می شود که در چنگال جادوگر اسیر گردیده و او را نجات می دهد. آن دو با یکدیگر در مورد ازدواج صحبت می کردند که ناگهان ... سر و کله ی جادوگر بد پیدا شد تا انتقام خود را از شاهزاده و نامزد دوست داشتنی اش بگیرد! او با استفاده از سحر و جادو آن دو را به مجسمه هایی سنگی تبدیل کرد و به همین دلیل در نبود پادشاه سرزمین بسیار ضعیف شد … هم اکنون قلعه از هم پاشیده و شهروندان در جست و جوی یک محل مناسب برای زندگی کردن هستند و شما باید یک پادشاهی قدرتمند و زیبا را بسازید. بله در بازی Fairy Kingdom HD شما می بایستی که با ماجراجویی ها و ساخت قلمرو تمام تلاش خودتان را به کار بگیرید تا شاهزاده و نامزد او را از این مخمصه نجات دهید و …‍! نقشه ها و جهان کلی بازی بسیار گسترده است و چندین روز و حتی چندین ماه طول می کشد تا تمامی آن را بشناسید و بخشی از این سرزمین ها را به تصرف خود در آورید که این بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است!

ادامه مطلب

Stickman Ghost 2: Star Wars v4.5 + Mod – بازی اکشن کم نظیر مخصوص اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای کاملا آفلاین – عرضه برای اولین بار در ایران

Stickman Ghost 2: Star Wars – آدمک شبح شکل 2: جنگ ستارگان بازی جدید و فوق العاده با طراحی عالی در سبک بازیهای اکشن و آرکید از استودیوی Unimob برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران و همزمان با انتشار ان را حضور شما دوستداران بازیهای جدید معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانطور که شاید از اسم بازی نیز حدس زده باشید، در Stickman Ghost 2: Star Wars شما در نقش آدمک شبح شکلی خواهید بود که در صفحه دو بعدی قرار گرفته و باید ماموریت خاصی را پشت سر بگذارد! این ادمک جذاب به انواع سلاح های مختلف اعم از کلت، شمشیر و .. مجهز است و شما می توانید با کمک سلاح هایش از او دفاع کرده و دشمنان پیش رویش را یکی پس از دیگری نابود کنید و به او کمک کنید تا به خواسته اش برسد! کنترلرهای لمسی و عالی بازی به شما امکان هدایت کارکتر و انجام کارهای دیگر نظیر تیراندازی و .. را می دهد و صداگذاری هیجان اورش حس یک بازی اکشن عالی را به شما القا خواهد نمود! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن هستید به هیچ وجه بازی جذاب و فوق العاده Stickman Ghost 2: Star Wars را از دست ندهید!

ادامه مطلب

iSlash Heroes v1.6.6 + Mod – بازی هیجان انگیز و فوق العاده برش نینجا اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه

iSlash Heroes بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های آرکید، طراحی شده همانند بازی معروف فرون نینجا از استودیوی Duello Games برای اندروید است که ساعت ها قبل به صورت رایگان در مارکت گوگل عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را به همراه نسخه مود حضور شما دوستداران بازی های منحصر به فرد اندرویدی معرفی نماییم! در هر مرحله از این بازی، یک تخته چوبی یا سنگی روبرویتان قرار می گیرد که چند شوریکن در آن به سرعت در حال چرخیدن هستند! وظیفه شما در هر مرحله این است که تخته را به گونه ای برش بزنید که نوار سبز رنگ بالای صفحه، به روبان قرمز برسد! این روبان در واقع نشانه ای است از محدودیت منطقه جولان شوریکن ها ؛ به این معنا که با هر برشی که به تخته می زنید، جای شوریکن ها برای جولان دادن کمتر و کمتر می شود، و باید این کار را تا جایی ادامه دهید تا همگی را بدون برخورد با آنها در یک گوشه از تخته گیر بیندازید! در مراحل اولیه کار سختی پیش رو ندارید، هم سرعت حرکت شوریکن ها زیاد نیست و هم تخته ها به قدری بزرگ هستند که اگر نصفشان را هم بزنید، باز هم تأثیر چندانی بر سرعت جنب و جوش شوریکن ها نخواهد داشت! اما بازی 260 مرحله را شامل می شود، و تقریبا از مرحله 30 به بعد است که کم کم برای به دام انداختن شوریکن ها به تکاپو می افتید. در مراحل بالا، ممکن است قسمت هایی از تخته غیر قابل برش شوند، یا اینکه موانع متحرکی به روی آن بیایند!

ادامه مطلب