سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

March of Empires V3.1.1a – شاهکاری جدید از گیملافت در سبک بازی های استراتژیک برای اندروید
امتیاز 4.2 از 5.0 و بیش از 10 میلیون دانلود از گوگل لپی
تست شده – بازی آنلاین است

March of Empires: War of Lords جدیدترین و آخرین بازی عرضه شده توسط کمپانی بازیسازی Gameloft برای دستگاه های اندروید، آیفون و ویندوزفون می باشد که همین چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن نسخه جدید آن در Google Play بودیم و مثل همیشه تصمیم بر این شد تا برای اولین بار و همزمان با انتشار ان را حضور شما دوستداران بازی های استراتژیکی معرفی نماییم! گیملافت می گوید که دست بجنبانید، برای رسیدن به تاج و تخت امپراتوری باید راه را بشکنید، آماده باشید و الفبای جنگ را یاد بگیرید!

ادامه مطلب

Doom & Destiny Advanced بازی محبوب، پرفروش و سرگرم کننده در سبک بازیهای نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی Heartbit Interactive Srl برای اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 50 هزار بار خریداری شده است! در بازی Doom & Destiny Advanced شما در نقش کارکترهای قدرتمند و البته فضولی قرار می گیرید که قصد از بین بردن سالامون های آهنین و تاجرهای شیطانی را دارند!

ادامه مطلب

Dolphy Dash v1.0.8 + Mod – بازی آرکید شنا دلفین مخصوص اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (سکه و الماس نامحدود)
تست شده با اجرای آفلاین

Dolphy Dash – Adventure in Water World بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای آرکید – تفننی از Orbital Knight برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی گردیده و به همراه مود با سکه و الماس بی نهایت برای دانلود عرضه شده است. در این بازی همانطور که از اسمش مشخص است شما با دلفین دوست داشتنی با نام “دلفی” همراه می شوید و برای نجات دوستان خود باید به ماجراجویی بپردازید! از سمت چپ صفحه نمایش حرکت تان را در دنیای زیر آب اغاز می کنید

ادامه مطلب

One Piece Treasure Cruise v8.0.0 + Mod – بازی ماجراجویی و نقش محور وان پیس اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (خون نامحدود + آسیب زیاد به دشمن)
درخواستی شما عزیزان

One Piece Treasure Cruise – یک تکه از گنج کروز بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی BANDAI NAMCO Entertainment Inc برای اندروید است که به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! بازی One Piece Treasure Cruise که تا به امروز شصت میلیون دانلود داشته است از محبوب ترین بازیهای نقش محور به شمار می رود که بر اساس انیمیشینی با همین نام طراحی و ساخته شده است ؛ داستان از آسیاب بادی یک دهکده شروع می شود ؛ جایی که Luffy جوان با Straw Hats روبرو می شود و این ملاقات سرنوشت ساز آن ها را به ماجراجویی و کشف گنج کروز می برد!

ادامه مطلب

Rolling Sky v1.7.6.3 + Mod – بازی منحصر به فرد و اعتیاداور آسمان نورد اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده)  به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Rolling Sky بازی محبوب و فوق العاده زیبا با گیم پلی اعتیاداور در سبک بازیهای تخته ای و پازل از استودیوی Cheetah Games برای اندروید است که به صورت رایگان در پلی استور منتشر شده و تا به این لحظه بیش از 50.000.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و از پرمخاطب ترین های دسته بندی بازیهای Board گوگل پلی به شمار می رود! همانند دیگر بازی این کمپانی یعنی Piano Tiles، در Rolling Sky هم سرعت عکس العمل شما حرف اول را در پیروزی یا شکستن رکورد می زند! مکانیزم های گیم پلی بازی به عناوین سبک رانر شباهت زیادی دارد ؛

ادامه مطلب

Warlords of Aternum بازی جدید، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی InnoGames GmbH خالق بازی معروف Forge of Empires برای اندروید است که به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! در بازی Warlords of Aternum شما به عنوان یک بازیکن، در یک صفحه با خانه های شش ضلعی سرگرم خواهید شد و می بایست تاکتیک های جنگی تان را با حرکت مهره ها در 5 جهت مختلف به اجرا در آورید!

ادامه مطلب

Score! Match v1.07 Full – بازی ورزشی فوق العاده ساکر مچ مخصوص اندروید + تریلر
یک بازی ورزشی جالب و سرگرم کننده برای اولین بار در ایران تقدیم شما
پیشنهاد ویژه

Score! Match – گل بزن! مسابقه بازی جدید، فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازیهای ورزشی از استودیوی بازیسازی مطرح First Touch Games Ltd برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده و پیش روی شماست! مسیر پیروزی در انتظار شماست! از سازندگان بازی های معروف Score! Hero و Dream League Soccer شاهد عرضه یک بازی ورزشی فوق العاده زیبا به صورت چند نفره هستیم، یک بازی بی نظیر که منتظرش بود

ادامه مطلب

Shadowgun Legends v0.4.0 Full – بازی اکشن خارق العاده شادو گان لجندز اندروید همراه دیتا + تریلر
یک بازی اکشن و تفنگی با گرافیک خیره کننده کنسولی از استودیوی ماد فینگر
بازی اینترنتی و آنلاین است
پیشنهاد ویژه

Shadowgun Legends بازی جدید، فوق العاده زیبا و خارق العاده با گرافیک کنسولی خیره کننده در سبک بازیهای اکشن، تفنگی و تیراندازی برای اندروید است که ساعت ها پیش نسخه رسمی و جهانی ان به صورت رایگان توسط استودیوی بازیسازی MADFINGER Games [خالق بازیهای معروف DEAD TRIGGER 1 & 2] در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم بر این شد تا برای اولین بار در ایران آن را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Shadowgun Legends شما به عنوان شخصیت اصلی بازی با در دست گرفتن سلاح های قدرتمند به نبرد با مهاجمین می روید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین می برید!

ادامه مطلب

Cut the Rope 2 v1.12.0 + Mod – بازی پرطرفدار و محبوب طناب را ببر اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول و پاور آپ نامحدود)
بازی آفلاین است

Cut the Rope 2 نسخه دوم از بازی محبوب، پردانلود و پرطرفدار طناب را ببر از استودیوی ZeptoLab برای گوشی ها و تبلت های اندروید است که تا به این لحظه بیش از 100 میلیون دانلود داشته است. بله شاید شما نیز از کاربرانی هستید که علاقه مند به بازی های برش طناب بوده باشید و در جریان بوده باشید که مدت ها قبل خبر منتشر شدن نسخه ی دوم بازی کات د روپ برای سیستم عامل های اندروید و آی اُ اس به گوشتان رسیده باشد! هم اکنون شاهد منتشر شدن نسخه ی دوم این بازی با نام Cut the Rope 2 در مارکت اندروید بودیم و تصمیم گرفتیم این بازی فوق العاده زیبا را در اختیار شما قرار دهیم!

ادامه مطلب

FIFA Mobile Soccer v9.1.03 Full – بازی فوق العاده فیفا موبایل 2018 مخصوص دستگاه ها اندروید
آپدیت جدید 24 اسفند همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ؛ امتیاز 4.2 از 5.0
بازی آنلاین است + هک نمیشود (مود ندارد)

FIFA Mobile Soccer – فیفا موبایل 2018 بازی جدید و فوق العاده زیبای فوتبال 2018 از استودیوی معروف ELECTRONIC ARTS (EA GAMES) برای دستگاه های اندروید است که آپدیت جدید آن ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و باز هم مثل همیشه تصمیم بر این شد آپدیت اش را همزمان با انتشار پس از تست، حضور شما دوستداران بازی های فوتبال معرفی کنیم! در این بازی که حجمی کمتر از 100 مگابایت دارد شما به عنوان یک فرد می بایست به ساخت و مدیریت تیم اختصاصی خود بپردازید و با کارهای مختلف نظیر نشان دادن تاکتیک های مختلف، حمایت از تماشاگران و … ساعت ها خود را سرگرم سازید!

ادامه مطلب