سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

Guard Of The Light v1.03 + Mod – بازی اکشن جالب و سرگرم کننده محافظ نور مخصوص اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Guard Of The Light : Shooting and Tower Defense به فارسی “محافظ نور : تیراندازی و دفاع برج” بازی جدید، سرگرم کننده و جالب برای اندروید است که توسط استودیوی MEDU برای اندروید عرضه شده و مثل همیشه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شد و به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. در بازی Guard Of The Light : Shooting and Tower Defense دشمنان قصد نابودی جهان را دارند ؛ شما به عنوان یک قهرمان با در دست گرفتن سلاح های مختلف به نبرد با آن ها می روید و باید ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید!

ادامه مطلب

Vlogger Go Viral – Tuber Game v2.7.1 + Mod – بازی استراتژی جالب و محبوب اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
درخواستی جمعی از کاربران ی

Vlogger Go Viral – Tuber Game بازی محبوب، پرطرفدار و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژی و مدیریتی از استودیوی Tapps Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از پرطرفدارترین بازیهای دسته بندی Strategy به شمار می رود و توانسته امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را کسب کند و ما مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار به درخواست شما حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم!

ادامه مطلب

Beastie Bay v2.1.3 + Mod – بازی ماشین سواری جالب و سرگرم کننده جزیره بهشتی اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Beastie Bay بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای آرکید – شبیه ساز از استودیوی بازیسازی Kairosoft Co.,Ltd برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران را به همراه مود با پول بی نهایت حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانطور که چندین بار در صفحه بازیهای این کمپانی گفته ایم، بازیهای کمپانی Kairosoft از ان دسته از بازیهایی هستند که علی رغم حجم ناچیز، حرف های زیادی برای گفتن دارند به طوری که همگی از پرفروش ترین و محبوب ترین بازیهای سبک خودشان به شمار می روند و توانسته اند علاوه بر فروش میلیونی، امتیازهای بالای 4.

ادامه مطلب

PEACH BLOOD بازی جدید، جالب و سرگرم کننده با طراحی و ساخت عالی در سبک بازیهای ماجراجویی – آرکید از استودیوی بازیسازی Lard Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه برای اولین بار در ایران به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده است! بازی Peach Blood در عین طراحی و ساخت ساده، به خاطر گیم پلی جذابی که دارد شما را به سرعت جذب خودش می کند و تجربه ای متفاوت از بازیهای کم حجم را برایتان به ارمغان می اورد!

ادامه مطلب

Soccer Mania – عشق فوتبال بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ورزشی از استودیوی بازیسازی 707 INTERACTIVE برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی به صورت مقابل توسط توسعه دهنده اش معرفی شده است: “بیایید جام جهانی 2018 را با Soccer Mania همراه کنیم!

ادامه مطلب

Disney Heroes: Battle Mode – نبرد قهرمانان دیزنی بازی جدید، محبوب و فوق العاده زیبا با طراحی و ساخت عالی در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی PerBlue Entertainment برای اندروید است که به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! در این بازی همه قهرمانان دوست داشتنی دیزنی با نام های Wreck-It Ralph، Buzz Lightyear، Captain Jack Sparrow، Judy Hopps, WALL•E، Mike Wazowski و غیره حضور دارند ؛

ادامه مطلب

Last Saver: Zombie Hunter Master v9.1.0 + Mod – بازی اکشن شکارچی زامبی ها اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Last Saver: Zombie Hunter Master به فارسی “آخرین نجات دهنده: شکارچی حرفه ای زامبی ها” بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازیسازی Zombie Battle War برای اندروید است که جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! در بازی پیش رو، شما اخرین نجات دهنده افراد بازمانده این شهر هستید! طیف گسترده ای از حالت های مختلف در بازی وجود دارد که می توانید از میان آن ها یکی را انتخاب کنید و برای ساعت ها به گوشی میخکوب شوید! بیش از 38 سلاح مختلف و منحصر به فرد مثل AK47، M4، AWP در بازی وجود دارد که با کمک آن ها می توانید زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و شهر را از وجود آن ها پاک سازید!

ادامه مطلب

Diamond Diaries Saga – حماسه الماس خاطرات بازی جدید، سرگرم کننده و محبوب در سبک بازیهای پازل و Casual برای اندروید است که توسط استودیوی بازیسازی مطرح KING به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! در این بازی همانند دیگر بازیهای تطبیق ساز باید سه یا بیشتر از الماس های همرنگ را به هم وصل کنید

ادامه مطلب

Robin Hood Legends v1.9.2 + Mod – بازی پازل محبوب سرگرم کننده رابین هود اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Robin Hood Legends – افسانه های رابین هود بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازیهای پازل و تطبیق ساز از استودیوی Big Fish Games برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 10 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و از پرطرفدارترین ها به شمار می رود. داستان این بازی بر اساس کارتونی به نام Robin Hood ساخته شده است که در آن رابین هود با دلاوری ها و شجاعتی که دارد سکه های ثروتمندان شهر را با انجام دادن ماموریت هایی که به آن محول شده به دست نیازمندان می رساند!

ادامه مطلب

Drawtopia Premium بازی جدید، جالب و منحصر به فرد با ساخت عالی و متفاوت در سبک بازیهای پازل از استودیوی بازیسازی Super Smith Bros LTD برای اندروید است که با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کرده ایم و نسخه کامل اش پیش روی شماست

ادامه مطلب