سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

World War 2 : WW2 Secret Agent FPS v1.0.11 + Mod – بازی اکشن نبرد در جنگ جهانی 2 اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

World War 2 : WW2 Secret Agent FPS بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن و تفنگی از استودیوی DGStudios برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران آن را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب World War 2 : WW2 Secret Agent FPS برروی دستگاه اندرویدی تان، یک بازی حادثه ای جالب با گرافیک سه بعدی خوب، گیم پلی هیجان انگیز و زاویه دید اول شخص را تجربه خواهید کرد که در آن نقش یک کماندوی آمریکایی را بازی می کنید

و باید یک سری عملیات های سری انجام دهید که می توانند نتیجه نبردهای جنگ جهانی دوم را به کلی تغییر دهند! جهان به هرج و مرج کشیده شده است و هیتلر میخواهد با حمله به کشورهای همسایه و به زیر سلطه کشاندن آن ها برنده جنگ شود! برای اینکه بتوان جلوی رفتار دیوانه وار هیلتر را گرفت به یک معجزه و شاید یک قهرمان نیاز باشد ؛ آن قهرمان شما هستید! قهرمانی که دنیا را نجات خواهد داد! با در دست گرفتن سلاح های مختلف ماموریت تان را اغاز کنید و یکی از جال ترین بازیهای اکشن و تفنگی اندروید را تجربه کنید!

بازی World War 2 : WW2 Secret Agent FPS هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است که ما در ان را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید! در اخر اینکه هر دو نسخه اصلی و مود بازی World War 2 : WW2 Secret Agent FPS توسط ما تست شده و به صورت افلاین اجرا شده است، بازی نسبت به حجمش عالی طراحی شده است و ارزش امتحان کردن را دارد!

تغییرات نسخه ی v1.0.11 :

* اضافه شدن ده ها ویژگی جدید + بهینه سازیهای مختلف .

 


لـیـنـک دانلـود