سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

Cooking Games Kitchen Rising Cooking Chef Master v1.19 + Mod – بازی مدیریت رستوران و آشپزی اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
معرفی برای اولین بار در ایران

Cooking Games Kitchen Rising Cooking Chef Master بازی جدید، جالب و محبوب در سیک بازیهای آشپزی و مدیریت رستوران از MeowStudios برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 100.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانند دیگر بازیهای آشپزی و مدیریت رستوران، در بازی جالب Cooking Games Kitchen Rising Cooking Chef Master نیز شما به پخت و پز و سرو غذاهای خوشمزه مشغول میشوید

! شما قادرید انواع غذاهای خوشمزه و معروف کشورهای مختلف آمریکا، ایتالیا، فرانسه، هند، چین، ژاپن، انگلستان، ترکیه، مکزیک، برزیل و دیگر مکان ها را بپزید! غذاهای خوشمزه ای چون سوشی، اسپاگتی، پیتزا، برگر، شارما، کباب، پاستا و انواع دسر ها مانند کیک، کوکی ها، دونات و … را می توانید آماده کنید و به کسب درامد بپردازید! با کسب درامد می توانید محیط کارتان را تزئین کرده و مشتری تان را افزایش دهید! اگر از علاقه مندان به بازیهای مدیریت رستوران و آشپزی هستید بدون شک Cooking Games Kitchen Rising Cooking Chef Master با ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب خواهد نمود.

بازی Cooking Games Kitchen Rising Cooking Chef Master هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در جدیدترین و آخرین نسخه ان را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید و برای روزها مشغول باشید!

تغییرات نسخه ی v1.19 :

* اضافه شدن رستوران چینی با 50 سطح جدید + بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 


لـیـنـک دانلـود