سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

Exiled Kingdoms Full v1.0.1064 + Mod – بازی اکشن پادشاهی تبعید شده اندروید + تریلر
نسخه آنلاک شده + نسخه مود (آنلاک + مود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای کاملا آفلاین

Exiled Kingdoms RPG Full بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازیسازی 4 Dimension Games برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران نسخه کامل و فول اش را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی Exiled Kingdoms RPG Full این اجازه را به شما می دهد که در نقش کارکتر اصلی در یک دنیای بزرگ آزادانه سفر کنید و به ماجراجویی بپردازید! بازی Exiled Kingdoms RPG Full از بازیهای محبوب و مطرح ده های گذشته الهام گرفته است و در آن شما باید به رازهای مختلفی پی ببرید! در سفر خود با صدها شخصیت مختلف ملاقات می کنید، ده ها پازل و معماهای مختلف را حل می کنید، به سفارشی سازی کارکتر اصلی با ده ها آیتم مختلف بپردازید ؛ با انواع هیولاها به مبارزه بپردازید ؛ از تله های مخفی مختلف به سلامت بگذرید و ساعت ها مشغول باشید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و نقش آفرینی اندروید هستید که علی رغم طراحی عالی دارای گیم پلی اعتیاداوری باشد به هیچ وجه Exiled Kingdoms RPG Full را از دست ندهید.

ادامه مطلب

Sky Dancer Run 2.9.5 Full – بازی دوندگی جالب و هیجان اور دونده اسمان اندروید + تریلر
یک بازی سبک ران فوق العاده زیبا و خاص تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای افلاین

Sky Dancer Run – دونده آسمان ها (اسکای دنسر ران) بازی جدید، فوق العاده زیبا و کم نظیر در سبک بازیهای ماجراجویی – دوندگی از استودیوی بازیسازی TOPEBOX برای اندروید است که به درخواست شما و برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کرده ایم تا برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب Sky Dancer Run برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی دویدنی جالب با گرافیکی زیبا، محیطی منحصر به فرد و چالش های خاص خود را تجربه کنید! گام در سیاره ای شگفت انگیز بگذارید، در مسیرهای باریک و خطرناک آن بدوید و از چشم اندازهای زیبای آن لذت ببرید! بازی Sky Dancer Run مخصوص افرادی است که عاشق دویدن هستند، متنها دویدنی که ده ها کیلومتر بالاتر از سطح زمین باشد! گرافیک مینیمالیست فوق العاده زیبا و ترکیب کم نظیر رنگ ها در بازی Sky Dancer Run در همان اجرای اولیه نظرتان را جلب میکند، پس از ان موسیقی فوق العاده مهیج و دلربا که با محیط اطراف همخوانی دارند شگفت زده تان میکند! ده ها دونده منحصر به فرد در بازی Sky Dancer Run حضور دارند که رفته رفته و با تلاش تان می توانید قفل ان ها را یکی پس از دیگری باز کیند و دویدن با ان ها را تجربه کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای دوندگی هستید به هیچ وجه Sky Dancer Run را از دست ندهید .

ادامه مطلب

Last Hope Sniper – Zombie War v1.32 + Mods – بازی اکشن اخرین امید تک تیرانداز اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود + مگامود به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Last Hope Sniper – Zombie War بازی جدید و هیجان انگیز در سبک بازیهای اکشن و تک تیرانداز از استودیوی بازیسازی JE Software AB برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را به همراه مود حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! جنگی بزرگ بین انسان ها و زامبی ها صورت گرفته است به طوری که زامبی ها در حال نابودسازی همه انسان ها هستند و هم اکنون شما به عنوان یک تک تیرانداز به عنوان آخرین امید انسان ها، قصد نابودسازی زامبی ها را دارید تا جان انسان ها را نجات دهید! سلاح های قدرتمند خود را بردارید و زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید! بازی دارای داستان فوق العاده ای است که در هر آپدیت قرار است داستانی جدید به ان اضافه شود! طیف گسترده ای از زامبی ها پیش روی شما هستند و شما باید ان ها را بکشید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و تک تیرانداز اندروید هستید که علاوه بر دارا بودن گرافیک اچ دی به صورت عالی طراحی شده باشد و دارای گیم پلی اعتیاداوری باشد بدون شک Last Hope Sniper – Zombie War نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب

Drag Sim 2018 1.0.2 + Mod – بازی مسابقات درگ 2018 اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Drag Sim 2018 – مسابقات درگ 2018 بازی جدید، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای ماشین سواری و درگ از استودیوی بازیسازی Ovidiu Pop برای اندروید است که مثل همیشه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده و به همراه نسخه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه شده است. بازی Drag Sim 2018 قرار است شما را در دنیای مسابقات درگ غرق کند! بیش از 70 ماشین رویایی از برندهای محبوب ب ام و، بنز و … در اختیار شماست که می توانید از میان ان ها یکی را انتخاب کنید، سپس با سفارشی سازی رنگ، رینگ، تعلیق و … ان را مطابق با سلیقه تان بسازید و در نهایت وارد مسابقات مهیج درگ شوید! ویژگی های جالب نمایش داخل کابین با طراحی واقعی، تعویض دستی دنده ها، گرافیک نسل بعدی و مسابقه چند نفره آنلاین در زمان واقعی دست به دست هم داده اند تا یک بازی درگ کم نظیر را تجربه کنید! ماشین سواری و درگ شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف صورت می پذیرد! اگر از علاقه مندان و عاشقان بازیهای درگ هستید بدون شک Drag Sim 2018 با دارا بودن گرافیک خوب، صداگذاری هیجان انگیز، ماشین های رویایی و به طور کلی ساخت فوق العاده نظرتان را جلب میکند. بازیهای کمپانی Ovidiu Pop از محبوب ترین بازیهای اندرویدند، Drag Sim 2018 را امتحان کنید و بگویید ارزش امتحان کردن را دارد!

ادامه مطلب

Ashworld بازی جدید، فوق العاده زیبا و خاص در سبک بازیهای اکشن و ماجراجویی از استودیوی بازیسازی OrangePixel برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران آن را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! Ashworld یک بازی جهان باز است که داستانی در حدود صد سال پس از اخرالزمان را روایت میکند! آب و غذا ارزشمند، نادر و مهم ترین چیزهایی هستند که شما برای زنده ماندن باید پیدا کنید! منطقه توسط گروهی خاص تسخیر شده و گروهی از جنگجویان راه را برروی مردم می بندند و اموالشان را به غارت می برند! در دل شب موجوداتی با نام skellies خود را نشان می دهند و در حال گسترش در دل خاکند، موجوداتی که در اینده خطری جدی برای زمین به شمار می روند! طیف گسترده ای از تجهیزات نظیر ماشین، سلاح و … در اختیار شما قرار داده میشود تا بتوانید با کمک ان ها شرایط را تا حدودی بهبود ببخشید! ساختان ها، غارهای زیرزمینی و منطقه های ناشناخته را کشف کنید و با پیدا کردن ایتم های خاص اینده ای تضمین شده را برای خود رقم بزنید! مجموعه ای از ماموریت ها در بازی Ashworld انتظار شما را می کشند! اگر از علاقه مندان به بازیهای خاص در دنیایی 8 بیتی هستید بدون شک Ashworld نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب

Stickman Legends v2.2.7 + Mod – بازی اکشن افسانه های استیکمن اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه
بازی آفلاین اجرا می شود

Stickman Legends – Ninja Warriors: Shadow War – افسانه های استیکمن بازی جدید و سرگرم کننده با طراحی قابل قبول در سبک بازیهای اکشن از استودیوی Zitga Corp برای اندروید است که به صورت رایگان ساعت ها پیش در مارکت بزرگ گوگل منتشر شده و طبق معمول تصمیم بر این گرفته ایم تا در اسرع وقت ان را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن و پلتفرمر معرفی کنیم! داستان بازی را اینگونه از زبان سازنده بیان می کنیم: “هنگامی که شیطان دوباره زنده شده و تمام جهان را تحت پوشش خود قرار داد، تاریکی همه جا را فرار گرفته است ؛ در این میان قهرمانی با نام Maika به پا بر می خیزد و برای نجات جهان به تلاش می پردازد! با در دست گرفتن سلاح های قدرتمند به نبرد با شیطان می رود و نیروهای تاریکی را یکی پس از دیگری نابود میکند!” هم اکنون شما در نقش یک بازیکن، به هدایت و کنترل شخصیت اصلی بازی در صفحه ای دو بعدی می پردازید و باید دشمنان و موجودات پیش رو را یکی پس از دیگری سرنگون کنید و برای نجات جهان به تلاش بپردازید! اگر به دنبال یکی از بهترین و زیباترین بازیهای hack and slash اندروید هستید که علی رغم طراحی خوب، گرافیک عالی و صداگذاری هیجان اور دارای گیم پلی اعتیاداور و حجم ناچیزی باشد بدون شک Stickman Legends بهترین انتخاب است!

ادامه مطلب

Final kick v7.5.4 – بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار “فاینال کیک” اندروید همراه دیتا
یک بازی ورزشی جالب، محبوب و سرگرم کننده تقدیم شما
امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Final kick: Online football – ضربه نهایی: فوتبال آنلاین یکی از پرطرفداترین، هیجان برانگیزترین و زیباترین بازی های سبک ورزشی اندروید می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Ivanovich Games به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. در این بازی شما در نقش یک بازیکن حرفه ای باید به زدن ضربات پنالتی مشغول شوید و یکی از بهترین بازی های ورزشی اندروید را تجربه نمایید. بله… نحوه ی کنترل و شوت زنی در بازی همگی با انگشت دست شما انجام می گیرد و در عرض چند ثانیه می توانید به یک شوت زنی متوسط تبدیل شوید ولی با گذر مراحل قدرت تشخیص دروازبان ها هم افزایش می یابد و در زاویه ی بسیار بدی قرار می گیرید و امکان گل زدن دشوارتر از قبل می شود و این بسیار چالش برانگیز است! پس از اینکه قسمت های اولیه را با موفقیت پشت سر گذاشتید، تیم خود را می سازید و بازیکنان مطرح جهان را در آن عضو می شوید و به رقابت با دیگر بازیکنان آنلاین می پردازید و …! بازی Final kick: Online football تا به این لحظه که در حال خواندن این صفحه هستید بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دانلود شده و از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازیهای فوتبال اندروید به شمار می رود.

ادامه مطلب

Food Truck Chef™: Cooking Game v1.3.0 + Mod – بازی آشپزی محبوب مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلا و الماس نامحدود)
درخواستی شما عزیزان

Food Truck Chef™: Cooking Game بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای آشپزی و تفننی از استودیوی Nukebox Studios برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و به درخواست شما تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب Food Truck Chef™: Cooking Game برروی دستگاه اندرویدی تان، یک بازی تفننی جالب در سبک آشپزی را به ارمغان می اورید که در آن می توانید در نقش یک سرآشپز ماهر انواع و اقسام غذاها و فست فودها را درست کنید و در زمان مناسب به دست مشتریان تان برسانید! شما در واقع وَنی دارید که از آن به عنوان یک همبرگر فروشی سیار استفاده می کنید! با همین وَن به سراسر دنیا سفر می کنید و در هر جایی غذاهای مخصوص به همان مکان را آماده خواهید کرد! غذاهایی مثل پیتزا، همبرگر، ساندویچ، کیک، کباب منقلی، سیب زمینی سرخ کرده و غیره که برای درست کردن شان البته به مواد اولیه شان نیز نیاز دارید! بازی Food Truck Chef™: Cooking Game شامل بیش از 250 مرحله مختلف و متنوع است که در آن ها می توانید بیش از 150 نوع غذای مختلف را درست کنید! شما همچنین می توانید وسایل آشپزخانه سیارتان را نیز ارتقا دهید و غذاها را سریعتر آماده کنید! همچنین قادرید بیرون وَن تان را تزئین کنید تا مشتریان بیشتری جمع کنید! وقت آن است که اجاق آشپزخانه تان را روشن کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای آشپزی و مدیریت رستوران هستید که علی رغم طراحی خوب دارای گیم پلی اعتیاداوری باشد بدون شک Food Truck Chef™: Cooking Game نظرتان را جلب میکند!

ادامه مطلب

Gun Rules : Warrior Battlegrounds Fire v1.0.6 + Mod – بازی اکشن اخرین میدان نبرد اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Gun Rules : Warrior Battlegrounds Fire بازی جدید، جالب و هیجان انگیز در سبک بازیهای اکشن و تفنگی از استودیوی بازیسازی GunBattle&ZombieShooters Games Inc برای اندروید است که برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده و به همراه نسخه مود برای دانلود عرضه گردیده است! در بازی Gun Rules : Warrior Battlegrounds Fire شما به عنوان اخرین بازمانده انسان ها به مبارزه با زامبی ها می پردازید! زامبی به شهر حمله ور شده اند و تمام انسان ها را به زامبی تبدیل کرده اند، سلاح خود را در دست بگیرید و به نبرد با ان ها بروید! قرار است با شلیک های پیاپی خود، زامبی ها را یکی پس از دیگری سرنگون کنید و از جان تان محافظت به عمل بیاورید! طیف گسترده ای از سلاح های مختلف در دسترس شماست تا بتوانید با کمک ان ها ماموریت های هیجان اور را پشت سر بگذارید! بازی به صورت سوم شخص طراحی شده است و در ان کنترل و هدایت کارکتر اصلی بر عهده شماست ؛ حرکت کنید و با نزدیک شدن زامبی ها به سمت ان ها هدف بگیرید، شلیک کنید و ان ها را نابود بکنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن، تفنگی و تیراندازی اندروید هستید که علاوه بر حجم ناچیز، خوب طراحی و ساخته شده باشد و نظرتان را جلب کند، بدون شک Gun Rules : Warrior Battlegrounds Fire بهترین گزینه برای تجربه است!

ادامه مطلب

Super Phantom HD v1.1.1 – بازی آرکید چالش برانگیز و جالب پادشاه ارواح اندروید + تریلر
قیمت 1 دلار و امتیاز کامل 5 از 5 در گوگل پلی – نسخه کامل تقدیم شما
تست شده با اجرای افلاین

Super Phantom HD بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای آرکید – تفننی از استودیوی بازیسازی Smirox Games برای اندروید است که با قیمت 1 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! آیا برای شروع یک ماجراجویی چالش برانگیز آماده اید ؟! از بالا به سمت پایین سقوط کنید، در مسیر سقوط دستاوردها و آیتم های کمکی را یکی پس از دیگری جمع آوری کنید، دشمنان مختلف را از بین ببرید، از برخورد به موانع تمام نشدنی خودداری کنید و برای تبدیل شدن به پادشاه ارواح تلاش کنید! کنترلرهای لمسی ساده و جالب در بازی Super Phantom HD به شما امکان هدایت آسان کارکتر ها را می دهند، بیش از 25 قدرت یو پی اس مختلف را جمع بکنید، با 40 دشمن مختلف مبارزه کنید و ان ها را پشت سر بگذارید، با 6 رئیس منحصر به فرد بجنگید، از موسیقی شگفت انگیز بازی لذت ببرید، با دوستان خود به رقابت بپردازید و از داشتن یک بازی تفننی جالب به وجد بیایید! اگر از علاقه مندان و طرفداران بازیهای ارکید هستید بدون شک Super Phantom HD با حجم ناچیز و طراحی قابل قبول نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب