سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

RollerCoaster Tycoon Touch v1.11.1 + Mod – بازی شبیه ساز ترن هوایی و پارک اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
بازی آنلاین است

RollerCoaster Tycoon Touch یکی از زیباترین، سرگرم کننده ترین و محبوب ترین بازیهای شبیه سازی (Simulation) از استودیوی Atari, Inc برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل منتشر شده و تا به این لحظه حدود 50 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم همزمان با انتشار ان را حضور شما دوستداران بازیهای شبیه ساز معرفی کنیم!  همانند بازی RollerCoaster Tycoon Classic که پیش تر معرفی کردیم، این بازی نیز به شما امکان ساخت ترن هوایی از ابتدا یا با استفاده از پیش ساخته‌ دیگران را می دهد ؛ همچنین به شما اجازه می دهد پارک کاملی را از جمله جایگاه ویژه صرف غذا و نوشیدنی، حمل و نقل و حتی منظره طراحی کنید! اگر به بازیهای مدیریتی علاقه دارید، این بازی مناسب شما است. بازی RollerCoaster Tycoon Touch با محیط های متنوعی همراه است، یعنی بیش از صد طرح پارک سری بازیهای RollerCoaster را در خود گنجانده است! در این بازی ابتکار مدیریتی شما حرف اول را می زند به طوری که با ایجاد بخش های مختلف و عالی می توانید به افزایش سرمایه و خرید ایتم های جدید بپردازید و پارک خود را زیباتر از پیش گردانید و افراد بیشتری را به آن جذب کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای شبیه ساز اندروید هستید به هیچ وجه RollerCoaster Tycoon Touch را از دست ندهید!

ادامه مطلب

Summoners War: Sky Arena v3.7.4 – آپدیت جدید بازی آنلاین “ماموران جنگ: آسمان آرنا” اندروید
امتیاز 4.3 از 5.0 و بیش از 50 میلیون بازیکن جهانی !
جدیدترین و آخرین نسخه بازی

Summoners War: Sky Arena – ماموران جنگ: آسمان آرنا یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژی از استودیوی بازیسازی Com2uS برای اندروید است که با دارا بون بیش از 50 میلیون بازیکن از سراسر جهان از محبوب ترین بازی های استراتژی آنلاین به شمار می رود. در این بازی وظیفه ی شما کاوش سراسر جهان برای به دست آوردن و بیرون کشیدن کریستال های مانا از دست افراد شرور می باشد و با احضار بیش از 900 نوع از هیولا های قدرتمند برای تبدیل شدن به پادشاه اسمان تلاش کنید! در این بازی قادر هستید سرزمین خود را مطابق با سلیقه شخصی تان بسازید و با استفاده از انواع کارکترهای قدرتمند به نبرد با دشمنان مختلف بروید! گیم پلی بازی بسیار اعتیاداور است و سبک بازی نقش افرینی RPG می باشد و اگر از علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی و اکشن آنلاین هستید تحت هیچ شرایطی این بازی را از دست ندهید! گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز، کنترلرهای ساده به همراه گیم پلی منحصر به فرد در بازی Summoners War: Sky Arena دست به دست هم داده اند تا یک بازی استراتژی عالی را تجربه کنید! اگر دوست دارید همین الان رقابت خود را برای رسیدن به پادشاه آسما آغاز کنید درنگ نکنید و بازی را از سرورهای پرسرعت دریافت نمایید.

ادامه مطلب

Drift Max Pro – Car Drifting Game 1.2.2 + Mod – بازی مسابقات دریفت اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Drift Max Pro – Car Drifting Game بازی جدید، سرگرم کننده و هیجان انگیز در سبک بازیهای ماشین سواری و دریفت از استودیوی بازیسازی Tiramisu برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم به درخواست شما همزمان با انتشار ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Drift Max Pro – Car Drifting Game طیف گسترده ای از ماشین های رویایی در اختیار شما قرار داده میشود تا با سوار شدن بر ان ها جاده ها را خط خطی کنید و با کشیدن دریفت رد تایر بر جای بگذارید! امکان سفارشی سازی ماشین ها با انواع برچسب ها، استیکرها، رینگ ها و رنگ های زیبا، بالا و پایین کردن ارتفاع و … وجود دارد تا با کمک این تغییرات بتوانید ماشین رویایی تان را بسازید و پس از ان وارد دنیایی مهیج برای دریفت زدن شوید! انواع حالت های مختلف در بازی Drift Max Pro – Car Drifting Game به شما امکان سرگرم شدن را می دهند، یکی از ان ها را انتخاب کنید و وارد دنیای بزرگ بازی شوید، حالا می توانید از میان گزینه های مختلف زاویه دوربین یکی را انتخاب کرده و پس از ان با گاز دادن و دستی کشیدن و فرمان دادن دریفت بکشید و به جمع اوری امتیاز بپردازید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری و کشیدن دریفت هستید، Drift Max Pro – Car Drifting Game را امتحان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد ؟

ادامه مطلب

Twisty Board 2 v1.0.3 + Mod – بازی تفننی جالب ادمک اسکیت باز اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Twisty Board 2 – آدمک اسکیت باز 2 بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن – آرکید از استودیوی بازیسازی Love Handle Developers LLP برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 10 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و مثل همیشه تصمیم بر این گرفته ایم تا جدیدترین نسخه اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب Twisty Board 2 برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی تفننی جالب و هیجان انگیز را تجربه کنید، بازی ای که در آن باید با اسکیت بورد خود به چپ و راست ویراژ بدهید، مراقب باشید به موانع برخورد نکنید و نگذارید راکت هایی که دنبال تان می آیند به شما برخورد کنند! دشمنان قصد نابودی جهان را دارند و شما نباید بگذارید به هدف شان نزدیک شوند! با پیش بردن ماموریت ها انسان های زندانی را ازاد کنید و مانع از نابودی بشریت شوید! در بازی Twisty Board 2 بیش از 30 کارکتر مختلف و منحصر به فرد وجود دارد که با جمع آوری پول می توانید ان ها را یکی پس از دیگری باز کنید و در ماموریت ها از ان ها استفاده کنید! اگر به دنبال یک بازی تفننی جالب برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید به هیچ وجه Twisty Board 2 را از دست ندهید و مطمئن باشید نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب

HAWK v1.9.4714 – بازی اکشن فوق العاده زیبا و محبوب اسکانداران آسمان اندروید همراه دیتا + تریلر
آپدیت جدید سه شنبه 28 آذر همزمان با انتشار و برای اولین با در ایران
بازی اینترنتی و آنلاین است

HAWK – Force of an Arcade Shooter. Shoot ’em up بازی جدید و هیجان آور در سبک بازیهای اکشن و آرکید از My.com B.V برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از پرطرفدارترین بازیهای Shoot ’em up به شمار می رود و به درخواست شما قصد معرفی آن را داریم! همانطور که اطلاع دارید بازیهای Shoot ‘Em Up یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین بازیها هستند که زمانی در گوشی های موبایل به تجربه آن ها می پرداختیم! یکی از بازیهای مجموعه ذکر شده ؛ Sky Force است ؛ در این بازی با انتخاب سفینه‌ و ارتقا ویژگی های آن به نبرد رئیس ها و جنگنده ها می رفتیم تا در سه درجه سختی متفاوت با از بین بردن تمام نیروهای دشمن، پیروز رقابت شویم ؛ بازی پیش رو نیز دقیقا همانند اسکای فورس است ؛ در بازی HAWK – Force of an Arcade Shooter. Shoot ’em up به نبردی با جت ها می روید تا با رویارویی با رئیس های غول آسا به آن ها ثابت کنید که رئیس واقعی کیست! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و آرکید اندروید هستید که از هر نظر ارزش دانلود را داشته باشید پیشنهاد ما به شما HAWK – Force of an Arcade Shooter. Shoot ’em up است و به هیچ وجه ان را از دست ندهید!

ادامه مطلب

Sanitarium v1.0.5 Full – بازی فکری و ماجراجویی جدید “آسایشگاه” مخصوص اندروید همراه دیتا + تریلر
امتیاز 4.4 از 5.0 و قیمت 3.99 دلار در Google Play – نسخه کامل تقدیم شما
تست شده با اجرای کاملا آفلاین

Sanitarium – سانیتاریوم بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های ماجراجویی است که ابتدا در سال 1988 میلادی برای PC عرضه شده بود و سپس شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی آن در گوگل پلی بودیم که استودیوی DotEmu آن را با قیمت 3.99 دلار عرضه نمود و باز هم مثل همیشه برای اولین بار در ایران مثل بازی های دیگر ان را حضور شما دوستداران بازی های فکری معرفی کردیم! داستان کلی بازی را اینگونه از زبان سازنده بیان می کنیم: “شما در نقش یک بیمار به ایفای نقش می پردازید ؛ کسی که حافظه اش را از دست داده و دچار فراموشی شده است و جهان اطرافش او را به شدت وحشت زده می کند! پس از آن که از یک تصادف سخت جان سالم به در می برید، از خواب بیدار شده و خود را با سری آسیب دیده و بانداژ شده در یک بیمارستان می یابید! من چه کسی هستم و اینجا چه کار می کنم!؟ معماها و سوالات زیادی در ذهن شما وجود دارد که برای هیچکدام از آن ها پاسخی ندارید! پس سعی می کنید با جستجو به معماهای ذهن خود پایان دهید و …” خط داستانی فوق العاده هیجان انگیز در جهانی که تمامی آن را جنون فرا گرفته است بدون شک جالب خواهد بود! آسایشگاه (Sanitarium) از دسته بازی های point-and-click و مناسب برای تمامی افراد مبتدی ، حرفه ای و هر کسی که از داستان های فریبنده و ترسناک لذت می برد، می باشد!

ادامه مطلب

Crashbots v1.1 + Mod – بازی اکشن جالب و محبوب روبات های نابودگر اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت رایگان
تست شده با اجرای افلاین

Crashbots – روبات های نابودگر بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازیسازی Appsolute Games برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Crashbots کنترل جدیدترین روبات های دنیا را بر عهده می گیرید و توان رزمی، چابکی و استقامت آنها را در محیط های مختلف و در برابر موانعی خطرناک، تله های انفجاری و روبات های دشمن می سنجید! بازی Crashbots شامل چندین روبات منحصر به فرد برای انتخاب است که برای باز کردن قفل هر کدام از ان ها باید تمام قطعات او را جمع آوری کنید! برخی از این قطعات را می توانید در مراحل بازی پیدا کنید و برخی دیگر را پس از پشت سر گذاشتن مراحل به عنوان جایزه به دست خواهید آورد! شما می توانید سلاح ها، پوشش دفاعی و گنجایش باطری روبات هایتان را نیز ارتقا دهید و در مبارزه های خود با قدرت بیشتری دشمنان را از بین ببرید! بازی Crashbots شامل ده ها مرحله خاص است که در مکان ها و محیط های منحصر به فرد صورت می پذیرد! حالت های مختلف مرحله ای و بی پایان به شما امکان مشغول شدن در دنیایی فوق العاده زیبا را می دهند! اگر به دنبال یک بازی جالب برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید به هیچ وجه Crashbots را از دست ندهید.

ادامه مطلب

Guns of Boom – Online Shooter v2.8.0 – بازی اکشن آنلاین مخصوص اندروید + تریلر
امتیاز 4.6 از 5.0 و بیش از 5 میلیون دانلود از گوگل پلی
بازی آنلاین است
پیشنهاد ویژه

Guns of Boom – Online Shooter از زیباترین و محبوب ترین بازیهای تفنگی و  تیراندازی آنلاین از استودیوی مطرح  Game Insight برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و تا به این لحظه بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود. در این بازی انواع سلاح های مختلف در اختیار شما قرار داده می شوند تا با کمک ان ها دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! بازی علی رغم حجم کم به صورت عالی طراحی شده است و مطمئنا مجذوب گیم پلی اعتیاداور و گرافیک اچ دی ان خواهید شد! در مبارزات این بازی شما و حریفان در مقابل یکدیگر قرار میگیرید و هر گروهی که بیشترین تعداد کشتار و کمترین تعداد کشته شدن را داشته باشد، پیروز است! در صورت کشته شدن هر بازیکن، بعد از چند ثانیه آن شخص مجدداً وارد بازی می شود و این مورد تا زمان پایان یافتن هر مرحله ادامه دارد، شما می توانید برای بهبود عملکرد خود از سلاح های مختلف و تجهیزاتی همچون نارنجک، کیت سلامتی و … استفاده کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای آنلاین و اچ دی اندروید هستید که علی رغم طراحی عالی بتواند نظر شما را به خودش جلب کند ما به شما بازی فوق العاده Guns of Boom – Online Shooter را پیشنهاد می دهیم!

ادامه مطلب

Alien Creeps TD v2.19.0 + Mod – بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده “خزش بیگانگان” اندروید – بدون دیتا
نـسـخـه مـعـمـولـی + نـسـخـه مـود (پول نامحدود) بـه صـورت جـداگـانـه
+50 میلیون بار دانلود و امتیاز 4.4 از 5.0 در گوگل پلی

Alien Creeps TD – خزندگان فضایی یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های برج دفاعی و استراتژیک از استودیوی Outplay Entertainment Ltd برای اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با 50 میلیون دریافت از گوگل پلی در صدر برترین بازی های Strategy اندروید قرار دارد! در این بازی بیگانگان به سرزمین شما حمله کرده اند و شما باید با استفاده از انواع نیروها و واحدهای مختلف جلوی ان ها بایستید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و یکی از بهترین بازی های سبک دفاع از برج را تجربه کنید. انواع مختلفی از دشمنان پیش روی شما قرار دارند از هیلیکوپترها بگیرید تا انواع ربات های جنگی! شما با از بین بردن دشمنان به جمع اوری امتیاز برای باز کردن واحد ها و آیتم های جدید می پردازید! موجودات فضایی برای جنگ به زمین آمده اند ؛ فکر می کنید بتوانید از زمین در برابر آن ها دفاع کنید!؟ شما می بایست با دسته دسته موجودات فضایی روبرو شوید و آن ها را با هلی کوپتر، مواد منفجره و حتی امواج الکتریکی از بین ببرید! با برج های تدافعی خود موجودات فضایی را تار و مار کنید، از پیاده نظام و قهرمانان مسلح خود برای نبرد رو در رو و درو کردن آن ها استفاده کنید و با برج های تسلای خود و امواج الکتریکی که تولید می کنند به آن ها شوک وارد کنید.سلاح های خود را ارتقا دهید، استراتژی مناسبی اتخاذ کنید و آماده نبرد شوید!

ادامه مطلب

Oddworld: New ‘n’ Tasty v1.0.2 Full – بازی اکشن خارق العاده ادورلد مخصوص اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 7.99 دلار و امتیاز کامل 5 از 5 در گوگل پلی – نسخه کامل برای اولین بار در ایران تقدیم شما
تست شده برروی چندین گوشی مختلف با اجرای کاملا افلاین
پیشنهاد ویژه

Oddworld: New ‘n’ Tasty بازی جدید، خارق العاده و کم نظیر در سبک بازیهای اکشن – ماجراجویی از Oddworld Inhabitants Inc برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 7.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان بازی Oddworld: New ‘n’ Tasty حول کارکتر اصلی با نام Abe می چرخد، موجودی بسیار زشت با چشمانی بزرگ به رنگ نارنجی که در سیاره مودوکان اسیر است و به عنوان کارگر در مزرعه های رپچور در قسمت بسته بندی گوشت گیاهی کار می کند که آنها متخصص در منقرض کردن گونه های جانوری هستند ؛ او متوجه می شود که قربانی بعدی رپچورها برای تولید گوشت در آینده هنگامی که تمامی منابع به اتمام برسد، او و هم نوع های مودوکانش هستند و بدین جهت تصمیم می گیرد از کارخانه فرار کند و تا آن جا که می تواند دوستان خود را نجات دهد! در بازی Oddworld: New ‘n’ Tasty شما به عنوان بازیکن کنترل و هدایت شخصیت اصلی را بر عهده می گیرید و برای فرار او از این سیاره باید تلاش کنید! طیف گسترده ای از دشمنان و معماهای خاص پیش روی شمایند و اگر به دنبال یک بازی خارق العاده برای سرگرم ساختن خود هستید به هیچ وجه Oddworld: New ‘n’ Tasty را از دست ندهید!

ادامه مطلب