سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

Tactile Wars V1.7.5 – بازی استراتژیک “جنگ های لمسی” اندروید همراه دیتا + تریلر
امتیاز 4.5 از 5.0 و بیش از 5 میلیون دانلود – جدیدترین نسخه همزمان با انتشار
بازی آنلاین و اینترنتی است

Tactile Wars – جنگ های لمسی بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های استراتژیک از استودیوی بازیسازی ANKAMA GAMES می باشد که برای سیستم عامل های آندروید و آی او اس عرضه شده است. امروز به درخواست کاربران قصد معرفی نسخه اندرویدی این بازی زیبا را داریم که تا به امروز +100 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را از آن خود نماید. در این بازی شما مدیریت ارتشی قدرتمند از سربازان کوچک را بر عهده می گیرید که با تفنگ ها و گلوله های رنگی مسلح شده اند!

هدف کاملا مشخص است ؛ به قلمرو دیگر کاربران سراسر جهان حمله و ان ها را تصرف کنید! رنگ مورد علاقه تان را برای تیم خود انتخاب کنید و به رنگ های دیگر حمله نمایید تا ان ها را نابود کنید! شما قادر خواهید بود از تاکتیک های مختلف در پیروز شدن در جنگ استفاده کنید و همچنین پیاده نظام، مین، تانک، جان پناه، اجیر کردن سرباز، سربازگیری برای ارتش، ارتقای نیرو و متحد شدن با بازیکنان دیگر میتواند شما را شکست ناپذیر کند! اگر به دنبال یک بازی استراتژیک با محیط زیبا و متفاوت هستید تحت هیچ شرایطی بازی Tactile Wars را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Tactile Wars اندروید:

  • انگشتان شما، سلاحی برای نابود سازی دشمنان : از تاکتیک های مختلف نظیر :خطی، دایره ای و چهار گوش برای نزدیک شدن و نابودی خط دفاعی دشمن استفاده کنید
  • رهبری یک ارتش بزرگ : نابودی هزاران دشمن با ارتشی که غیر قابل توقف می باشد
  • ساخت پایگاه اختصاصی خود : مین، تانک و جان پناه های خود را در پایگاه خود بگذارید تا دست دشمن به انها نرسد
  • استخدام سربازان مزدور و افسانه ای : سربازانی حرفه ای استخدام کنید تا ارتش شما را کنترل کند و کلید موفقیت شما در جنگ ها باشد
  • پیدا کردن شهرت در جهان : در جنگ های خود پیروز شوید و به جایگاه اول در جهان برسید
  • ارتقای سربازان : جنگ های خود را ببرید و سربازان خود را ارتقا دهید و تکنولوژی های جدید برای ان ها بگیرید
  • امکان متحد شدن با دیگر کاربران سراسر جهان : با افراد دیگر متحد شوید و جنگ های خود را ببرید

بازی Tactile Wars یکی از محبوب ترین بازی های استراتژیک اندروید است که تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کند و ما امروز در جدیدترین و اخرین نسخه ان را برای اولین بار به همراه فایل دیتا برای شما قرار داده ایم که می توانید ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پرسرعت سایت دریافت نمایید.

توجه : در صورت آماده شدن نسخه مود برای ورژن جدید، توسط ما برای دانلود عرضه میشود .

تغییرات نسخه ی v1.7.5:

* ویژگی های جدید + رفع مشکلات مربوط به اتصال + مشکلات دیگر ..


لـیـنـک دانلـود